ذخیره کن بعدا بخون؛ معرفی اپلیکیشن پاکت (Pocket)

برای همه ما پیش آمده که هنگام گشت و گذار در اینترنت از صفحه‌ای خوشمان آمده و خواسته‌ایم آن را در موبایلمان ذخیره کنیم تا بعدا سر فرصت آن را مطالعه کنیم، اما راه حل این کار چیست؟

موبنا – ما همیشه امکان دسترسی به اینترنت نداریم، بعضا ممکن است در سفر یا در جاده باشیم و بخواهیم از وقتمان نهایت استفاده را ببریم، این زمان می‌تواند برای مطالعه بسیار مناسب باشد، شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن پاکت Pocket وب‌سایت‌های مورد علاقه خودتان را به جیبتان اضافه کنید، به عبارت ساده‌تر شما می‌توانید یک وب‌سایت را به طور کامل دانلود کنید و در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید به آن دسترسی داشته باشید!

نرم‌افزار پاکت – Pocket پیش‌تر با اپلیکیشنی / افزونه تحت عنوان Read it Later در همین راستا فعالیتش را آغاز کرده بود. Read it Later یا بعدا میخوانم، امکانی را در اختیار کاربران قرار می‌داد که آنها توانستند به واسطه استفاده از آن وب‌سایت‌های مورد نظرشان را در کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود ذخیره کنید تا بعدا و در مواقعی که تمایل داشته باشند (مثل مواردی که به اینترنت دسترسی ندارند) آن‌ها را مطالعه کنند. نرم افزار Read it Later در زمان حیاتش با قیمت ۰.۹۹ دلار برای کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس در دسترس بود، اما به جهت مشارکتی که کاربران در آن داشتند و اضافه شدن چند سرمایه گذار به تیم Read it Later این نرم‌افزار با تغییر نام خود به پاکت به صورت مجانی در دسترس عموم قرار گرفت.

پاکت یک نرم‌افزار چند منظوره است، بدین معنی که تنها برای پلتفرم‌ها مبتنی بر آی‌اواس و اندروید نیست بلکه این نرم افزار در حال حاضر برای اکثر مرورگرهای معمول، تبلت‌ها و موبایل‌ها در دسترس است.

این نرم‌افزار امکان جستجو براساس کلمات کلیدی و یا تگ‌های تعریف شده را نیز دارد تا کاربر به‌راحتی بتواند صفحه مورد نظر خود را از بین کلیه صفحات ذخیره شده پیدا کند.

اپ‌استور کافه‌بازار مایکت
  • ذخیره کن بعدا بخون؛ معرفی اپلیکیشن پاکت (Pocket)
  • ذخیره کن بعدا بخون؛ معرفی اپلیکیشن پاکت (Pocket)
  • ذخیره کن بعدا بخون؛ معرفی اپلیکیشن پاکت (Pocket)
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا