«دیوار» گسترش دهنده‌ی معامله‌ی بدون واسطه!

کمتر کسی است که دیوار را نشناسد، ایده‌ی خوب این اپلیکیشن باعث شد تا خیلی زود فراگیر شود و مردم برای خرید و فروش و ارائه‌ی خدمات خود از آن استفاده کنند.

موبنا – دیوار این گونه خود و خدماتش را معرفی می کند: “دیوار نیازمندی‌های همراه میلیون‌ها ایرانی، با درج نزدیک به ۱۰۰ هزار آگهی رایگان در روز از سوی شما کاربران است. آگهی‌هایی که از طریق دستگاه‌های اندروید، آیفون و وب‌سایت دیوار دریافت می‌شوند.”

«دیوار» گسترش دهنده‌ی معامله‌ی بدون واسطه!همین حالا به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی را که به دردتان نمی‌خورد یا می‌خواهید مدل جدیدترش را بگیرید، روی «دیوار» آگهی کنید. خودرو و خانه‌ی آینده خود را پیدا کنید، کالا و خدمات و کسب‌و کارتان را معرفی کنید و از بخش کاریابی و استخدام دیوار، آینده خود را بسازید. تنها کافیست پس از نصب، علامت مثبت بالای صفحه را لمس و کار را شروع کنید!

روی دیوار بدون هیچ واسطه‌ای معامله کنید و مستقیم از طریق تلفن، پیامک و یا ایمیل با مشتری یا خریدار کالا و خدمات خود در تماس باشید.

مراحل درج آگهی:

برای درج آگهی در دیوار، ابتدا باید دسته بندی آگهی خود را انتخاب کنید؛ خود دیوار دسته بندی‌های خوب و متفاوتی را ایجاد کرده از جمله: املاک، وسایل نقلیه، لوازم الکترونیکی، مربوط به خانه، خدمات، وسایل شخصی و …. بعد از انتخاب دسته بندی مورد نظر، باید آگهی خود را سر و سامان بدهید و قیمت را وارد کنید.

نکته: قیمت را می توان به صورت مقطوع، مجانی، توافقی ومعاوضه وارد کرد.

در صورت تمایل می توانید عکسی نیز برای کالا یا خدمات خود قرار دهید. یا اگر تمایل به فروش خانه ای دارید، عکسی از اتاق ها و نماهای مختلف آن خانه را بارگذاری کنید. بهتر است عکس‌های انتخابی، کیفیت خوبی داشته باشند تا خریدار را بیشتر تحت تاثیر قرار دهند.

سپس شماره تلفنی برای ارتباط با مشتری وارد کرده و محله یا محل زندگی خود را درج ‌کنید.

در آخر نیز می‌توانید توضیحاتی درباره‌ کالا یا خدمات خود، مثل توضیحات تخصصی که خریدار برای انتخاب به آن‌ها نیاز دارد وارد کرده و بالاخره آگهی خود را ثبت کنید.

نکته: توجه داشته باشید که قبل از درج آگهی حتما شرایط استفاده از دیوار را مطالعه کنید تا بدانید چه آگهی‌هایی مجاز هستند.

«دیوار» گسترش دهنده‌ی معامله‌ی بدون واسطه!دیوار به کاربرانش توصیه می‌کند که “امن خرید کنند”. یعنی:

• از کسانی خرید کنید که امکان ملاقات حضوری با آن‌ها پیش از انجام معامله وجود داشته باشد.

• هرگز پیش از دریافت کالا، هزینه‌ای پرداخت نکنید.

• اگر فروشنده اطلاعات شخصی یا اطلاعات حساب بانکی خود را ارائه کرد، دلیل کافی برای اعتماد شما به ایشان نیست؛ ممکن است اطلاعات شخص دیگری مورد سواستفاده قرار گرفته باشد.

• در صورت امکان، پس از خرید کالا، رسید کتبی معتبر از فروشنده دریافت کنید.

خلاصه در قسمت “شرایط استفاده از دیوار”، نکته‌های ظریفی وجود دارد که برای امنیت خود و جلوگیری از کلاه‌ برداری‌های احتمالی، بهتر است آنها را مطالعه کنید.

آگهی خود را ارتقا دهید:

یکی از قابلیت های دیوار این است که با پرداخت هزینه‌ای می توانید آگهی خود را ارتقا دهید، تا این آگهی در ردیف‌های اول نمایش قرار بگیرد و در نتیجه بیشتر دیده شود در نتیجه “دیوار” با این روش می‌تواند زودتر کالای شما را به فروش برساند.

اگر به دنبال جنس یا خدماتی برای خرید یا دریافت هستید، در قسمت جستجوی دیوار می توانید جستجوی خود را بر حسب شرایط پیشنهادی فیلتر کنید و در نتیجه راحت‌تر آن را پیدا کنید.

نقاط قوت:

• امکان خرید و فروش محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه

• امکان دیدن عکس‌های محصول قبل از خرید

• امکان ارتقای آگهی برای افزایش آمار بازدید و فروش سریع‌تر

نقاط ضعف:

• وجود آگهی‌های بی محتوایی که توسط بعضی کاربران و به عنوان کالای فروشی ارائه می‌شوند. با توجه به اینکه هرکسی می‌تواند هر چه را که با شرایط دیوار سازگاری داشته باشد به نمایش بگذارد، به نظر می‌رسد برای این مشکل راه حلی وجود ندارد

• در هنگام جستجو نمی‌توان چند شهر را به صورت همزمان انتخاب کرد و فقط قابلیت جستجو در یک شهر وجود دارد

• کاربر پس از ثبت آگهی باید منتظر بماند تا دیوار آگهی او را تایید کند، و بعد از آن این آگهی برای مشاهده‌ی عموم روی سایت قرار گیرد، اما گاهی این انتظار طولانی می‌شود و برای کسانی که تعجیل در خرید یا فروش دارند مشکلاتی ایجاد خواهد کرد

دیوار یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های فارسی است که تا به حال بیش از پانصد هزار بار دانلود شده و در گوگل پلی امتیاز ۴.۴ را از سوی کاربران دریافت کرده است.

این نقد و بررسی در رابطه با ورژن ۸.۵.۰ دیوار نوشته شده و این برنامه هم اکنون برای هر دو پلتفرم مبتنی بر سیستم عامل iOS و Androidd  به صورت رایگان در دسترس است.

اپ‌استور کافه‌بازار
  • "دیوار" گسترش دهنده‌ی معامله‌ی بدون واسطه!
  • "دیوار" گسترش دهنده‌ی معامله‌ی بدون واسطه!
  • "دیوار" گسترش دهنده‌ی معامله‌ی بدون واسطه!
  • "دیوار" گسترش دهنده‌ی معامله‌ی بدون واسطه!
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا