«نوکیا ۸» رسما معرفی شد (+عکس)

«نوکیا ۸» پردازنده اصلی «اسنپدراگون ۸۳۵» را به همراه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی در خود جا داده است و همراه با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به دست کاربران جهانی می‌رسد.

موبنا, رضا خواجه وند – این طور که از ماه‌ها اعلام شد قرار بود «نوکیا ۸» پایان ماه جاری میلادی در تاریخ ۳۱ ژوئیه به صورت رسمی معرفی شود. این محصول که پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین گوشی هوشمند ساخته شده در این شرکت فنلاندی محسوب می‌شود به صورت اتفاقی در لیست محصولات نوکیا روی سایت اینترتی شرکت مذکور معرفی شد.

شرکت «اچ‌ام‌دی گلوبال» که وظیفه تولید و عرضه جهانی گوشی‌های نوکیا را برعهده دارد به صورت مشترک با شرکت نوکیا اعلام کرد به زودی پیشرفته‌ترین گوشی خود را وارد بازار می‌کند و البته در میان اطلاعاتی مربوط به این گوشی از سوی منابع آگاه منتشر شده است.

«نوکیا ۸» رسما معرفی شد (+عکس)

امروز شرکت نوکیا برای یک دوره زمانی کوتاه نام این گوشی را در لیست محصولات در نسخه چینی سایت اینترنتی خود منتشر کرد که البته پس از گذشت چند ساعت نام گوشی حذف شد. اگر هم‌اکنون به نسخه چینی سایت اینترنتی نوکیا مراجعه کنید متوجه خواهید شد که نامی از «نوکیا ۸» به چشم نمی‌خورد. با این وجود برای چند سایت این گوشی به صورت رسمی توسط نوکیا معرفی شد و مشخص شد که محصول مذکور با مشخصاتی که از قبل گفته شده بود به دست کاربران می‌رسد.

«نوکیا ۸» رسما معرفی شد (+عکس)

این طور که گفته شده است گوشی هوشمند «نوکیا ۸» پردازنده اصلی «اسنپدراگون ۸۳۵» را به همراه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی در خود جا داده است و همراه با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به دست کاربران جهانی می‌رسد. این گوشی هوشمند تصاویر را با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل پخش می‌کند و اندازه نمایشگر آن ۵.۳ اینچ است.

گوشی هوشمند «نوکیا ۸» در رنگ‌های مختلف ساخته شده است و کاربران می‌توانند آن را به رنگ آبی، نقره‌ای، طلایی آبی، و طلایی مسی خریداری کنند. روی این گوشی هوشمند پیشرفته نسخه ۷.۱.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است و قرار است مدل قفل نشده آن با قیمت ۶۰۰ دلار وارد بازار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا