موتورولا این هفته باریک‌ترین گوشی جهان را عرضه می‌کند (+عکس)

نکته قابل ملاحظه در مورد «موتو زد۲ فورس» این است که بدنه آن نسبت به مدل قبلی خود یک میلیمتر باریک‌تر شده و البته باتری ۲۷۳۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این هفته در تاریخ ۲۵ ژوئیه شرکت لنوو و موتورولا در یک برنامه مشترک برند جدیدی از سری گوشی‌های هوشمند پیشرفته و پرقدرت خود را معرفی می‌کنند. این طور که پیش‌بینی شده است در این مراسم از «موتو زد۲ فورس» که طی ماه‌های گذشته شایعات فراوان در مورد آن منتشر شد، رونمایی می‌شود.

نکته جالب اینجاست که برخلاف دیگر مدل‌های سری «موتو زد» که تا امروز وارد بازار شده است، گوشی هوشمند «موتو زد۲ فورس» از طریق تمام اپراتورهای موبایلی آمریکا وارد این کشور می‌شود و به خاطر امکانات و قابلیت‌های پیشرفته‌ای که در خود جا داده است توسط تمامی آنها مورد تایید قرار می‌گیرد. اگرچه هنوز چند روزی تا زمان معرفی رسمی این محصول باقی مانده است، ولی پایگاه خبری «ونچر بیت» به نقل از یک منبع آگاه و نزدیک فعالیت‌های داخلی شرکت موتورولا همه مشخصات آن را اعلام کرد.

موتورولا این هفته باریک‌ترین گوشی جهان را عرضه می‌کند (+عکس)

مدل ویژه این گوشی هوشمند که وارد آمریکا می‌شود رم ۴ گیگابایتی دارد و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را در خود جا داده است. در مقابل،‌ مدل دیگری از این گوشی هوشمند برای چین و دیگر کشورها ساخته شده است که با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

نکته قابل ملاحظه دیگر در مورد محصول مذکور این است که بدنه آن نسبت به مدل قبلی خود یک میلیمتر باریک‌تر شده و البته باتری ۲۷۳۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند نسبت به مدل قبلی که باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری را شامل می‌شد ۲۲ درصد کاهش یافته است.

موتورولا این هفته باریک‌ترین گوشی جهان را عرضه می‌کند (+عکس)

اگرچه ظرفیت باتری گوشی کمتر شده است، ولی شرکت موتورولا دیگر قابلیت‌های دستگاه را نسبت به «موتو زد فورس» به‌روز کرده است. پردازنده مرکزی این گوشی هوشمند «اسنپدراگون ۸۳۵» است که در مقابل پردازنده «اسنپدراگون ۸۲۰» گوشی قبلی توانایی بیشتری دارد. دوربین اصلی گوشی حسگر ۱۲ مگاپیکسلی را شامل می‌شود و دوربین سلفی آن با کیفیت ۵.۵ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی را در خود جا داده است و لایه «شاترشیلد» روی آن قرار گرفته است تا تحت هر شرایطی با هر نوع آسیب‌پذیری نمایشگر نشکند. منابع آگاه می‌گویند این محصول که از آن به عنوان باریک ترین گوشی هوشمند جهان هم یاد می شود احتمالا با قیمت ۷۰۰ دلار بدون هرگونه قرارداد مخابراتی به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا