انواع مختلف ابزارهای هوشمند لنوو معرفی شد (+عکس)

امروز سومین دور از کنفرانس سالانه «تِک ورلد» برگزار شد و شرکت چینی مدل اولیه از دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای خود مرتبط با حوزه واقعیت مجازی را معرفی کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – مارس ۲۰۱۷ شرکت چینی لنوو آزمایشگاه توسعه فناوری‌های مرتبط با واقعیت مجازی و هوش مصنوعی خود را با نام «آرتیفیشال اینتلیجنت لب» معرفی کرد و توضیح داد در این مرکز بیش از ۱۰۰ کارشناس متخصص و متبحر را از نقاط مختلف جهان در اختیار گرفته است تا به کمک آنها بتواند نسل جدید دستگاه های مبتنی بر واقعیت مجازی را بهتر و باکیفیت‌تر از همیشه وارد بازار کند.

امروز سومین دور از کنفرانس سالانه «تِک ورلد» برگزار شد و شرکت چینی مدل اولیه از دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای خود مرتبط با حوزه واقعیت مجازی را معرفی کرد که این محصولات یک هدست واقعیت مجازی، یک اسپیکر-پروژکتور هوشمند، یک دستیار هوشمند مجازی، و یک سیستم هوشمند معاینه و تشخیص ضربان قلب مرتبط با اپلیکیشن موبایلی را شامل می‌شدند.

انواع مختلف ابزارهای هوشمند لنوو معرفی شد (+عکس)

مدل اولیه هدست واقعیت مجازی لنوو daystAR نامگذاری شده است که شکل ظاهری آن با تمام محصولات موجود در بازار تفاوت دارد و چندین دوربین دیجیتالی و حسگر هوشمند را شامل می‌شود که البته هیچ کدام از آنها در ظاهر دستگاه مشخص نیستند و در قسمت بالای دستگاه جاسازی شده‌اند. این ماژول بصری دو لنز جداگانه را شامل می‌شود که هر کدام از آنها می‌توانند با زاویه ۴۰ درجه بچرخند. این هدست سازگار با فناوری سه‌بعدی لنوو ساخته شده است و امکان کنترل انواع مختلف محتوا را برای کاربر فراهم می‌کند.

انواع مختلف ابزارهای هوشمند لنوو معرفی شد (+عکس)

محصول دیگری که لنوو از آن رونمایی کرده است یک اسپیکر-پروژکتور هوشمند محسوب می‌شود که +SmartCast نامگذاری شده است و کاربران به کمک این گجت می‌توانند ضمن پخش تصاویر مورد نظر خود، صدای آن را با کیفیت مناسب بشنوند. شکل ظاهری این دستگاه شبیه به یک جعبه کوچک است که انواع مختلف فناوری‌های مورد نیاز صوتی و تصویری را شامل می‌شود.

انواع مختلف ابزارهای هوشمند لنوو معرفی شد (+عکس)

شرکت لنوو در این کنفرانس همچنین از محصولی رونمایی کرده است که از آن با نام CAVA AI یاد می‌شود و به عنوان یک دستیار هوشمند مجازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول که قرار است با «الکسا» آمازون و «سیری» اپل رقابت کند به سیستم یادگیری ماشینی مجهز شده است و همچنین می‌تواند چهره افراد را تشخیص دهد. دستیار هوشمند لنوو قادر است رفتار افراد پیرامون خود را مورد تحلیل قرار دهد و در زمینه یادداشت برداری از اطلاعات، تنظیم قرارهای ملاقات و … کمک کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا