مدیرعامل سامسونگ: «گلکسی نوت ۸» ستپامبر به دست همه شما می‌رسد

مدیرعامل سامسونگ روز گذشته به یک رسانه تایوانی توضیح داد که شرکت او تصمیم دارد در اواخر ماه آگوست به صورت رسمی از گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» رونمایی کند که این مطلب خبرهای قبلی را تایید می‌کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – از حدود یک هفته قبل رسانه‌های خبری اعلام کردند که شرکت سامسونگ قصد دارد همزمان با برگزاری کنفرانس جهانی IFA 2017 در آلمان از پرچمدار جدید خود به نام «گلکسی نوت ۸» رونمایی کند که البته قرار است این کنفرانس در تاریخ اول سپتامبر برگزار شود. شایعات قبلی که از سوی منابع آگاه مختلف منتشر شده بود نشان داد که سامسونگ به احتمال قوی در تاریخ ۲۳ آگوست از این گوشی هوشمند رونمایی می‌کند و البته این محصول تا ماه سپتامبر وارد بازار نمی‌شود.

به هر حال، «دی‌جِی کو» مدیرعامل سامسونگ روز گذشته به یک رسانه تایوانی توضیح داد که شرکت او تصمیم دارد در اواخر ماه آگوست به صورت رسمی از گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» رونمایی کند که این مطلب خبرهای قبلی را تایید می‌کند.

مدیرعامل سامسونگ: «گلکسی نوت ۸» ستپامبر به دست همه شما می‌رسد

او گفت که این گوشی هوشمند قوی و پیشرفته قرار است در دو مرحله از اواسط ماه سپتامبر وارد بازار جهانی شود. در مرحله نخست تعداد محدودی از کشورها این فبلت را در اختیار می‌گیرند که از جمله آنها می‌توان به بریتانیا، آمریکا و کره جنوبی اشاره کرد. این طور که مدیرعامل سامسونگ گفته است مابقی کشورهای جهان می‌توانند از ماه اکتبر به این گوشی پیشرفته دسترسی داشته باشند.

شرکت سامسونگ پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده است تا «گلکسی نوت ۸» همزاه با «آیفون ۸» وارد بازار شود و اپل نواند با محصول جدید خود بازار را به طور کامل در دست بگیرد. در بازار رقابتی امروز سامسونگ و اپل تنها شرکت‌هایی نیستند که گوشی‌های پیشرفته و پرقدرت تولید می‌کنند. گوگل، هوواوی، لنوو، ال‌جی و سونی از دیگر مراکزی محسوب می‌شود که روی گوشی‌های هوشمند پیشرفته سرمایه‌گذاری کرده‌اند و قصد دارند از آنها در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا