این عکس سلفی ۲۰۰ هزار دلار خسارت زد!

زمانی که این خانم تصمیم گرفت عکس سلفی بگیرد به پایه مجسمه ای در نمایشگاه تکیه داد و سپس این مجسمه با پایه خود روی مجسمه کناری سقوط کرد و در یک چشم بهم زدن تقریبا یک‌چهار مجسمه‌هایی که در نمایشگاه ارایه شده بودند سقوط کردند و به طور کامل شکستند.

موبنا, رضا خواجه وند – عکس سلفی بین کاربران جهانی محبوبیت زیادی دارد و مورد توجه آنها قرار گرفته است. طی چند سال گذشته سلفی گرفتن باعث شد ده‌ها نفر به خاطر موقعیت‌های جغرافیایی خطرناکی که در آن قرار می‌گیرند جان خود را از دست بدهند. با این وجود باید گفت در بیشتر موارد سلفی‌نگاری مشکل حادی را ایجاد نمی‌کند. ولی آخرین اتفاقی که در این زمینه رخ داده عواقب بدی داشته است.

این اتفاق در شهر لس‌آنجلس در کالیفرنیای آمریکا رخ داد و شخصی که در حال بازدید از نمایشگاه ۱۴th Factory بود تصمیم گرفت عکس سلفی بگیرد و به خاطر این کار خود یکی از آثار ارزشمندی که در نمایشگاه عرضه شده بود را از بین برد.

این عکس سلفی ۲۰۰ هزار دلار خسارت زد!

همان طور که در تصویر ویدیویی مربوطه مشخص است، یک خانم که در این نمایشگاه حضور داشت تصمیم گرفت عکس سلفی بگیرد و برای این کار به پایه یکی از آثار هنری ارزشمند تکیه داد. این اثر هنری یک مجسمه بود که از مواد اولیه مختلف ساخته شده بود.

این عکس سلفی ۲۰۰ هزار دلار خسارت زد!

این طوری که بررسی‌های صورت گرفته روی تصویر ویدیویی نشان می‌دهد، پایه این مجسمه ارزشمند ظریف بود و چندان محکم ساخته نشده بود. زمانی که این خانم تصمیم گرفت عکس سلفی بگیرد به این پایه تکیه داد و سپس این مجسمه با پایه خود روی مجسمه کناری سقوط کرد و در یک چشم بهم زدن تقریبا یک‌چهار مجسمه‌هایی که در نمایشگاه ارایه شده بودند سقوط کردند و به طور کامل شکستند.

این عکس سلفی ۲۰۰ هزار دلار خسارت زد!

این اتفاق هفته گذشته صورت گرفت و خانم «گلوریا یو» از جمله هنرمندانی که آثار او در نمایشگاه عرضه شده بود امروز در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: «سه مجسمه به طور کامل از بین رفته‌اند و مابقی با درجه‌های مختلف آسیب دیده‌اند. مجموع خسارتی که این عکس سلفی ایجاد کرد حدود ۲۰۰ هزار دلار محاسبه می‌شود».

از زمانی که تصویر ویدیویی این اتفاق روی یوتیوب منتشر شده است، بسیاری از کاربران با کامنت‌هایی که نوشته‌اند توضیح دادند که این خانم تقصیری نداشته است. این افراد معتقدند پایه‌های این مجسمه‌ها به اندازه کافی محکم نبوده و با یک برخورد تصادفی همه آنها سقوط کرده‌اند.

لازم به ذکر است تا زمان انتشار این خبر یعنی در کمتر از ۲۴ ساعت بیش از ۱۸۰ هزار نفر ویدیوی منتشر شده روی یوتیوب را مشاهده کردند و برای آن کامنت نوشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا