پرچمداری به نام «نوکیا ۸» آماده ورود به بازار (+عکس)

این گوشی هوشمند جدید و پیشرفته پردازنده پرقدرت «اسنپدراگون ۸۳۵» را شامل می‌شود و رم ۴ گیگابایتی را در خود داده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – پس از عرضه «نوکیا ۳»، «نوکیا ۵» و «نوکیا ۶»، شرکت فنلاندی HMD Global هم‌اکنون تصمیم گرفته است در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند پیشرفته و پرچمدار هم وارد رقابت شود و دستکم یک محصول در این زمینه عرضه کند.

طی هفته‌های اخیر خبرهای زیادی در مورد «نوکیا ۸» و «نوکیا ۹» به گوش رسید و گفته شد که این دو محصول مراحل پایانی طراحی و تولید را پشت سر می‌گذارند. با این وجود منابع آگاه موثق هم اکنون اعلام کردند پرچمداری که قرار است نوکیا به زودی وارد بازار کند «نوکیا ۸» نام دارد.

به گفته وبسایت آلمانی «وین‌فیوچِر» که یکی از معتبرترین منابع خبری در حوزه فناوری اطلاعات محسوب می‌شود، «نوکیا ۸» هم‌اکنون با کد ٰTA-1004 در شرکت مذکر توسعه میابد. لازم به ذکر است چند هفته قبل در دیگر خبرها گفته شده بود TA-1004 با نام «نوکیا ۹» وارد بازار می‌شود که البته خبرگزاری ‌آلمانی هم‌اکنون این مطلب را تکذیب کرده و توضیح داده است که پرچمدار بعدی فنلاندی «نوکیا ۸» نام دارد.

این طور که منابع آگاه می‌گویند این گوشی هوشمند جدید و پیشرفته پردازنده پرقدرت «اسنپدراگون ۸۳۵» را شامل می‌شود و رم ۴ گیگابایتی را در خود داده است. برای این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی هم در نظر گرفته شده است.

پرچمداری به نام «نوکیا ۸» آماده ورود به بازار (+عکس)

از دیگر امکاناتی که در این محصول به کار رفته است می‌توان به نمایشگر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی، نمایشگر ۵.۳ اینچی و دوربین مجهز به لنز زایس اشاره کرد.

در گزارش‌ها آمده است که «نوکیا ۸» در چهار رنگ آبی، نقره‌ای، طلایی آبی و طلایی مسی ساخته شده است و با قیمت ۶۰۰ یورو به دست اروپایی‌ها می‌رسد. برای آمریکا نیز قیمت این محصول ۶۰۰ دلار پیش‌‌بینی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا