ارزان‌ترین گوشی میان‌رده جهان عرضه شد (+عکس)

برای این گوشی هوشمند ۵.۵ اینچی رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرواِس‌دی هم در نظر گرفته شده است.

موبنا, رضا خواجه وند – شرکت چینی ZTE این روزها شهرت جهانی دارد و در زمینه تولید گوشی‌های ارزان و میان‌رده توانسته است توجه همه کاربران را به خود جلب کند. این شرکت در زمینه گوشی‌های هوشمند ارزان خود امروز محصول جدیدی را از طریق اپراتور موبایلی AT&T وارد بازار آمریکا کرد که فقط ۱۰۰ دلار قیمت دارد.

گوشی هوشمند جدید چینی در خانواده محصولات Blade ساخته شده است و با نام ZTE Blade Spark به دست کاربران می‌رسد. این محصول برخلاف قیمت ارزان خود قابلیت‌های کاربردی فراوانی را شامل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای «اسنپدراگون ۴۲۵» با توان ۱.۴ گیگاهرتز اشاره کرد.

ارزان‌ترین گوشی میان‌رده جهان عرضه شد (+عکس)

برای این گوشی هوشمند همچنین رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرواِس‌دی هم در نظر گرفته شده است. این محصول چینی اندازه بزرگی دارد و نمایشگر ۵.۵ اینچی آن تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد. این گوشی هوشمند با دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند و دوربین سلفی آن هم حسگر ۵ مگاپیکسلی را در خود جا داده است.

اگر علاقه زیادی به گرفته عکس‌های سلفی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی دارید این گوشی چینی ارزان گزینه مناسبی محسوب می‌شود. زیرا در قسمت پایین بدنه آن یک کلید اختصاصی برای گرفتن عکس‌های سلفی تعبیه شده است. در پشت بدنه گوشی حسگر اثر انگشت به چشم می‌خورد و جالب است که ZTE همه این امکانات را با قیمت ۱۰۰ دلار به دست مشتریان خود می‌رساند.

ارزان‌ترین گوشی میان‌رده جهان عرضه شد (+عکس)

این گوشی هوشمند ارزان قیمت با باتری ۳۱۴۰ میلی‌آمپری انرژی را در خود نگه می‌دارد و شرکت سازنده ادعا می‌کند هر بار که باتری به طور کامل شارژ می‌شود به مدت ۱۷ ساعت در حالت استفاده مکرر و گفت‌وگوی صوتی با تلفن می‌تواند انرژی را در خود نگه دارد، در حالت گوش دادن به موسیقی با هدفون به مدت ۵۳ ساعت انرژی در گوشی می‌ماند و در حالت آماده باشش هم تا ۱۰ روز انرژی را در خود ذخیره می‌کند.

روی این گوشی هوشمند نسخه ۷.۱.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است و به صورت پیش‌فرض تمام اپلیکیشن‌های کاربردی گوگل روی آن قابل دسترس است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا