یک بازی فکری و هیجان‌انگیز بنام ٢٠۴٨

٢٠۴٨ شاید یک بازی گرافیکی نباشد اما می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های فکری که می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند یاد کرد، البته این ویژگی را بیشتر بازی‌های فکری در ذات خود دارند، اما در مورد این بازی باید توجه داشته باشید که شما با یک جدول ۴×۴ که از گوشه‌های مختلف آن توان‌های مختلفی از ٢ ظاهر می‌شوند مانند: ٢،۴،٨،٣، تنها کاری که شما میبایست انجام دهید وصل کردن این اعداد بهم تا رسیدن به عدد ۲۰۴۸ است.

موبنا – در ابتدا ممکن است ساده به نظر برسد اما صبر کنید چرا که رسیدن به ۲۰۴۸ چندان هم کار ساده و آسانی نیست، حتی اگر تمام استراتژی‌های فرمولی و ریاضی جهان را هم به کار بگیرید باز هم حرکات خود و البته کاشی‌های تازه وارد تعیین کننده رسیدن شما به ۲۰۴۸ خواهد بود و این در واقع بهترین نکته این بازی است.

پس این یعنی شما با یک بازی از پیش تعیین شده طرف نیستید و روح این بازی دقیقا بر اساس رفتار و حرکت‌های شما واکنش نشان خواهد داد.

نمونه اصلی و اولیه این بازی در ماه مارس ۲۰۱۴ توسط گابریل سایرولی ١٩ ساله توسعه و طراحی شده که تا به امروز توانسته صدرنشین فروشگاه‌های نرم افزارهای موبایل باشد.

شاید جالب باشد بدانید که سایرولی این بازی را به عنوان پروژه آخر هفته و تنها در ۲ روز طراحی کرد و شاید هیچ فکرش را نمی‌کرد که در کمتر از ۱ هفته، ۴ میلیون بیننده به خود اختصاص دهد.

حجم این بازی ۳.۵ مگابایت است و به صورت رایگان برای شما در دسترس است، اما مواظب باشید زمانی که شروع به بازی می‌کنید دست کشیدن از آن سخت‌ترین کار ممکن است.

این بازی یک پروژه متن باز است و اولین بار در گیت هاب منتشر شده که ایده اصلی آن از بازی بنام: Veewo1024 الهام گرفته شده است.

به گفته کانون فرهنگی آموزش این بازی باعث بهبود تمرکز، حافظه و هماهنگی بین دست و مغز می‌شود.

اپ‌استور کافه‌بازار
  • یک بازی فکری و هیجان‌انگیز بنام ٢٠۴٨
  • یک بازی فکری و هیجان‌انگیز بنام ٢٠۴٨
  • یک بازی فکری و هیجان‌انگیز بنام ٢٠۴٨
  • یک بازی فکری و هیجان‌انگیز بنام ٢٠۴٨
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا