بازی خانواده سیمس (The Sims Freeplay)

از زندگی کردن مجازی و تشکیل خانواده در بازی پرطرفدار و محبوب The Sims Freeplay لذت ببرید.

موبنا – سیمز بازی که شما در آن با واقعیت‌های زندگی سروکار خواهید داشت، این بازی که بر اساس منابع معتبر بازی سیمز ساخته شده توانسته خود را به عنوان یکی از پرفروشترین بازی‌های تاریخ مطرح کند و سبک آن در واقع شبیه سازی زندگی انسان‌ها است.

شما باید در این بازی رشد کنید و فعالیت‌های اجتماعی خود را ادامه دهید.

در این بازی بازیکن می‌بایست از طریق دستور دادن به شخصیت‌های بازی زندگی خود را کنترل کند و همچنین او نیازهای خاصی مانند نیاز به غذا خوردن، خوابیدن، استحمام و … دارد که همه این نیازها با کمک استراتژی که بازی برای شما در نظر گرفته است مرتفع خواهد شد.

فرض کنید بازیکنی که بازی را با سیمز آغاز می‌کند باید برای استراحتش تخت خوابی را در نظر بگیرد و این تخت هر چه گران‌تر باشد نیاز او به خوابیدن سریع‌تر رفع می‌شود و انرژی حاصل از آن می‌تواند شخصیت بازی را مدت‌ها فعال نگه دارد و موجب می‌شود که او در بازی کمتر و دیرتر خسته شود که خب البته برای خریدن این وسایل بازیکن میبایست کار کند و حقوق بگیرد، پس انداز کند و بعد بتواند آن‌ها را تهیه کند.

این شخصیت بازی می‌تواند دزد، نظامی، پرستار، کارمند و … باشد و شخصیتی که شما انتخاب می‌کنید بنا به توانایی‌هایش درآمد خاصی را به دست می‌آورد.

بازی The Sims Freeplay پایان مشخصی ندارد و بنا به اتفاقات جالبی که در این بازی رخ می‌دهد استوار است، اتفاقاتی نظیر: مرگ، ازدواج و …

این بازی توسط کمپانی مطرح و نام آشنای الکترونیک آرتس به اختصار EA طراحی و توسعه داده شده و موفق به کسب امتیاز ۴.٢ از ۵ در مارکت معتبر گوگل پلی شده است، که همه نشان از محبوبیت این بازی دارد.

جالب است بدانید این بازی در حدود ۵٠ میلیون بار دانلود شده و اکثر کاربران از آن اعلام رضایت کرده‌اند.

این بازی برای پلتفرم‌های مبتنی بر iOS و Android عرضه شده و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه اولیه این بازی را دانلود و نصب کنید اما به مانند سایر بازی‌های مشابه شما برای پیشرفت سریع در این بازی نیازمند خرج کردن پول واقعی هستید که این پول همان تجربه‌هایی است که به شخصیت بازی اضافه می‌شود.

ویژگی های بازی: 

– امکان سفارشی سازی شخصیت اصلی و تهیه‌ی بیش از صدها لباس مختلف

– امکان ازدواج، تشکیل خانواده و تجربه تمام مراحل زندگی از تولد تا مرگ

– امکان ساخت خانه‌ای رویایی با بیش از هزاران قطعه لوازم خانگی

اپ‌استور کافه‌بازار
  • بازی خانواده سیمس (The Sims Freeplay)
  • بازی خانواده سیمس (The Sims Freeplay)
  • بازی خانواده سیمس (The Sims Freeplay)
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا