بیسفون پلاس، ایرانی و قدرتمند

‌در دنیای اپلیکیشن‌هایی پیام‌رسان، نرم‌افزار‌هایی توسعه داده شده‌اند که همه ما با آن‌ها آشنا هستیم و از آن‌هها استفاده می‌کنیم.

موبنا – این اپلیکیشن‌ها که استفاده‌های زیادی از آن‌ها می‌شود کم‌کم خود را در بین مردم و فرهنگ جامعه ما جا کردند و ارتباطات ما از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

از نمونه این اپلیکیشن‌ها می‌توان به تلگرام، واتس‌‌اپ،لاین و … اشاره کرد، اما پیام‌رسان‌های بومی چطور؟

در خصوص پیام‌رسان‌های بومی که توسط توسعه دهندگان داخلی طراحی شده‌اند و روانه بازار شده‌اند احتمالا زیاد مطلاع نیستید و اخبار مربروط به آن‌ها را دنبال نمی‌کنید.

این اپلیکیشن‌ها که تعداد زیادی هم ندارند توسط تیم‌های برنامه نویس قدرتمند داخلی توسعه داده شده‌اند و از پروتوکل‌های شخصی استفاده می‌کنند.

در ادامه به نقد و بررسی نمونه بومی و داخلی این اپلیکیشن‌های پیام‌رسان می‌پردازیم؛  با پانوشت همراه باشید.

پیش‌تر به نقد و بررسی اپلیکیشن پیام‌رسان ایرانی آی‌گپ پرداختیم و جوانب مختلف آن را برای شما مورد بررسی قرار دادایم؛ این بار به توسعه اپلیکیشنی می‌پردازیم که پیش‌تر فعالیت می‌کرده‌ است و با وجود کاربران میلیونی فعالیت خود را از سر گرفته است و سرویس خود را دوباره در قالب اپلیکیشن بیسفون‌پلاس ری‌لانچ و توسعه داده است.

بیسفون یک برنامه ارتباطی هوشمند است که بوسیله آن می‌توانید به دوستان خود پیام‌های متنی و چندرسانه‌ای ارسال کنید و با آن‌ها تماس صوتی رایگان برقرار کنید.

در این اپلیکیشن نیازی به اضافه کردن لیست دوستان خود داخل اپلیکیشن ندارید و تمام مخاطبانی که از بیسفون‌پلاس استفاده می‌کنند، داخل برنامه نمایش داده می‌شوند.

همچنین کاربرانی که از بیسفون نسخه قدیمی استفاده می کردند، اطلاعات آن‌ها در حال انتقال و Migrate به بیسفون پلاس می‌باشد.

این اپلیکیشن که یک نرم‌افزار برای استفاده روزانه است، بر پایه‌ی تکنولوژی و پروتوکل بیسفون تولید شده و با تاکید بر امنیت، کارایی و استفاده کمینه از منابع گوشی و اینترنت موبایل توسعه داده شده است.

این اپلیکیشن به شما اجازه خواهد داد تا از یک حساب کاربری بر روی چند دیوایس استفاده کنید و از طریق همان دیوایس‌ها پیام‌ها و اطلاعات خود را همگام‌سازی کنید.

بیسفون‌پلاس تمام امکانات یک اپلیکیشن پیام رسان را در خود گنجانده است و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با استفاده از بیسفون پلاس می‌توانید گروه‌های جدید بسازید و یا در آن‌ها عضو شوید، همچنین می‌توانید کانال بسازید و مخاطبان خود را جذب کنید ویا به جستجوی کانال‌های پرمخاطب و محبوب بپردازید.

بیسفون پلاس که در حال توسعه ضعف‌های نسخه قدیمی خود یعنی بیسفون می‌باشد توانایی مدیریت کردن بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال را خواهد داشت.

استفاده از بیسفون ساده بوده و طراحی آن با تاکید بر استفاده روزانه بهینه شده است و حتی در آن می‌توانید پیام‌های آفلاین بفرستید تا زمانی که مخاطبانتان آنلاین شدند بتوانند آن‌ها را مشاهده کنند.

پس از دریافت و نصب اپلیکیشن بیفون پلاس ابتدا می‌بایست به‌وسیله شماره تلفن همراهتان حساب کاربری ایجاد کنید و وارد آن شوید.

این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به صورت رایگان توسعه داده شده است و از طریق مارکت‌های معتبر در اختیار کاربران قرار داده شده.

اپ‌استور کافه‌بازار گوگل‌پلی
  • بیسفون پلاس، ایرانی و قدرتمند
  • بیسفون پلاس، ایرانی و قدرتمند
  • بیسفون پلاس، ایرانی و قدرتمند
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا