راه‌اندازی نسخه جدید همراه بانک ملت

نسخه جدید همراه بانک ملت با قابلیت‌های منحصر به فرد، در اختیار مشتریان این بانک قرار گرفت.

موبنا – به گزارش موبنا، این بانک با هدف افزایش کیفیت خدمات قابل ارایه از طریق همراه بانک، نسخه جدید این نرم افزار را با صفحه نمایشی کاربرپسند و با بهره گیری از المان های بصری مناسب نظیر نمودار گرافیکی، طراحی و عرضه کرد.
بر پایه این گزارش، سامانه جدید همراه بانک ملت در دو نسخه اندروید و ios ویژه آیفون، طراحی شده که نسخه اندروید آن در دسترس مشتریان است و نسخه ios نیز به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
جستجوی شعب و خودپردازهای بانک ملت در سراسر کشور و مشاهده نتایج حاصله روی نقشه، از ویژگی های نسخه جدید این نرم افزار است.
استفاده از اثر انگشت جهت ورود به سامانه به جای ورود نام کاربری و رمز عبور، امکان صدور انواع حواله ملتی، منظم، پایا، ساتنا و سحابی، پرداخت گروهی قبوض، نمایش نرخ ارز و نمودار تغییرات آن، خرید از پایانه های فروشگاهی با استفاده از فناوری NFC تلفن همراه و مشاهده بایگانی فعالیت های صورت گرفته، از دیگر ویژگی های سامانه جدید همراه بانک ملت است.
قرار است با استفاده از قابلیت های جدید سامانه همراه بانک ملت، خدمات نوین و منحصربه فرد دیگری به صورت تدریجی و مداوم به مشتریان ارایه شود.
بر این اساس، نسخه جدید نرم افزار همراه بانک ملت از طریق نشانی https://mobile.bankmellat.ir/mobile قابل دسترسی است و دارندگان نسخه قدیم می توانند بدون نیاز به مراجعه به شعبه و با استفاده از رمز فعلی خود نسبت به فعال سازی نسخه جدید اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا