ویدئوهای خود را مانند یک حرفه‌ای ادیت کنید

به نظر بسیاری از ما ویرایش کردن عکس و ویدئو کار راحتی نیست. برنامه‌های مختلفی که برای ویرایش عکس به وجود آمده‌اند باعث شده‌اند که این عقیده درباره ویرایش عکس شدت کمتری داشته باشد.

موبنا – اما وقتی حرف از ویرایش ویدئو می‌شود، ممکن است خیلی‌ها عقب بکشند و بگویند این یکی کار ما نیست! اما باور کنید که ادیت کردن ویدئو هم به همان سادگی عکس است. خوشبختانه امروزه تکنولوژی چنان پیشرفت کرده است که کارهایی که در گذشته فقط افراد حرفه‌ای توانایی انجام آن را داشتند هم برای هرکسی قابل انجام شده است. البته که نمی‌شود کار یک متخصص را با یک فرد عادی مقایسه کرد! اما چیزی که می‌خواهم بگویم این است که این کارها برای افراد عادی هم، چنان غیر قابل انجام نیست. حالا شما می‌توانید خیلی راحت گوشی موبایلتان را دستتان بگیرید و از هرچیزی فیلم بگیرید و لحظات جذاب را ثبت کنید و بعد هم آن‌ها را زیباتر از آن‌چه که هستند کنید! برای ویرایش ویدئو هم مانند ویرایش عکس انواع و اقسام اپلیکیشن‌ها به وجود آمده‌اند که پیش از این بعضی از این برنامه‌ها را در پانوشت به شما معرفی کرده‌ایم. بعضی از این برنامه‌ها عبارتند از Viva Video، Video Show و Quik. در این مطلب می‌خواهم یکی دیگر از قدرتمند‌ترین برنامه‌های ویرایش ویدئو را به شما معرفی کنم که کار کردن با آن بسیار ساده است و امکانات فراوان مختلفی برای جذاب کردن ویدئوهایتان به شما می‌دهد.

ویدئوهای خود را مانند یک حرفه‌ای ادیت کنید

Adobe Premiere Clip برنامه‌ای ساخت کمپانی Adobe است. حتما با دیگر برنامه‌های ساخت این کمپانی آشنا هستید. Adobe برنامه‌های بسیار قوی ویرایش عکس مانند Adobe Photoshop Express،  Adobe Photoshop Lightroom و … را هم برای کامپیوترهای شخصی و هم برای گوشی‌های موبایل ایجاد کرده است. برنامه‌ای که این شرکت تحت عنوان Adobe Premiere Clip جهت ویرایش ویدئو ایجاد کرده، امکانات بسیاری با کیفیت بالا به کاربران خود ارائه می‌دهد که در ادامه به بعضی از آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

۱. ایجاد ویدئو اتوماتیک: با این ویژگی خیلی راحت می‌توانید عکس‌های خود را به شکل یک ویدئو درآورید و با انتخاب یک موسیقی متن زیبا برای آن‌ها کلیپ ویدئو جذابی ایجاد کنید به راحتی آن‌را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید خیلی ساده این ویدئو را به ادیتور Freeform منتقل کنید تا بتوانید ویرایش‌های قدرتمند‌تر و حرفه‌ای‌تری بر روی آن انجام دهید.

۲. ویرایش عکس قدرتمند: شما می‌توانید با انتخاب کلیپ‌ها و عکس‌های مورد نظر خود آن‌ها را در این برنامه ویرایش کنید و قسمت‌هایی از آن‌ها را که دوست ندارید ببرید و یا حذف کنید. همچنین می‌توانید به‌سادگی رنگ، کنتراست نور و سایه عکس‌ها و فیلم‌های خود را تغییر دهید و انواع فیلتر‌ها را به آن‌ها اضافه کنید و در نهایت آهنگ‌های مورد علاقه خود را به آن‌ها اضافه کنید. به این شکل می‌توانید مانند یک حرفه‌ای ویدئو یا کلیپ‌های مورد علاقه خود را بسازید.

۳. بهترین صداها: شما می‌توانید آهنگ‌های متن مورد علاقه خود را به کلیپ یا ویدئو خود اضافه کنید و مقدار بلندی آن را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که برای مثال از دقیقه‌ی ۳ آهنگ در فیلم شما پخش شود.

۴. قدرت سینک بالا: با این توانایی شما می‌توانید با هر دستگاهی که دارید از تبلت و گوشی‌های هوشمند خود تا کامپیوتر شخصی به پروژه‌های خود دسترسی داشته باشید و ویدئوهایی که ایجاد کرده‌اید را در هرجایی که دوست دارید دوباره ادیت کنید.

نقاط قوت:ویدئوهای خود را مانند یک حرفه‌ای ادیت کنید

• امکان اضافه کردن موسیقی متن به فیلم‌ها و کلیپ‌ها و همچنین تنظیمات مختلفی که درباره کیفیت صدا و زمان پخش موسیقی وجود دارد.

• امکان به اشتراک‌گذاری فیلم‌ها در شبکات اجتماعی مختلف.

• انواع فیلترهای رنگ و نور.

• امکان سینک کردن ویدئو در تمام دستگاه‌های خود.

نقاط ضعف:

• حجم این برنامه ۵۰.۷ مگابایت است که فضای بسیار زیادی از حافظه دستگاه شما را اشغال می‌کند.

• این برنامه امکان ایجاد سکوت و حذف کردن صدا در بعضی از بخش‌های منتخب در ویدئو را به شما نمی‌دهد.

• این برنامه امکان بالا بردن یا کم کردن سرعت پخش کلیپ را به شما نمی‌دهد.

اپ‌استور کافه‌بازار گوگل‌پلی
  • ویدئوهای خود را مانند یک حرفه‌ای ادیت کنید
  • ویدئوهای خود را مانند یک حرفه‌ای ادیت کنید
  • ویدئوهای خود را مانند یک حرفه‌ای ادیت کنید
  • ویدئوهای خود را مانند یک حرفه‌ای ادیت کنید
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا