استقبال بیش از ۳ هزار نفری شهروندان پایتخت از صدورکارت شهروندی

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر از استقبال بیش از ۳ هزار نفری شهروندان پایتخت از تخفیف صدور کارت شهروندی این بانک خبرداد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با اعلام این خبر و با اشاره به تخفیف ۵۰ درصدی صدور کارت شهروندی بانک شهر در ایام ماه مبارک رمضان گفت: خوشبختانه صدور این کارت در ایام ماه مبارک رمضان با استقبال خوب هموطنان به ویژه شهروندان تهرانی مواجه بوده است.
وی با اشاره به برنامه‌های گسترده بانک شهر برای توسعه کارت شهروندی در شهرهای کوچک، افزود: کارت شهروندی که در راستای ارائه خدمات نوین بانکی و به منظور رفاه عمومی شهروندان طراحی شده، به فرآیندهای مالی خرد در شهرهای مختلف سرعت می‌بخشد.
نمازی تصریح کرد: کارت شهروندی بانک شهر ترکیب کارت شتابی و کارت هوشمند مبتنی برفن‌آوری City Pay است که با ایجاد امکانات مناسب، پرداخت‌های خُرد و روزمره شهروندان راتسهیل می کند.
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به مزیت‌های کارت شهروندی خاطرنشان کرد: این کارت علاوه بر دارا بودن ویژگی کارت‌های شتابی درتمامی مجموعه‌های مختلف تفریحی و رفاهی شهری و به ویژه حمل و نقل عمومی شهرها قابل استفاده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا