کودک خود را به مدرسه شادی بفرستید

این روزها گجت‌ها دیگر سن و سال نمی‌شناسند، وسایل الکترونیکی در عصر حاضر طوری طراحی شده‌اند که تمامی افراد از هر سن و سال و با هر سطح سواد، بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. با توجه به این موضوع، یکی از مواردی که این روزها برای اکثر ما بزرگسالان قابل توجه است، علاقه و توجه شدید کودکان به این گجت‌هاست.

موبنا – شاید بتوان به راحتی اعتراف کرد که کودکان استعداد بیشتری نسبت به بزرگسالان در استفاده از تکنولوژی دارند. به نظر می‌رسد که بر اساس همین علاقه و استعداد، استفاده از تکنولوژی یکی از راه‌های مفید و جذاب و اثرگذار در زمینه یادگیری و آموزش کودکان است.

«ای وای خسته شدم !» این جمله‌ایست که خیلی از پدر و مادرها زمانی که مشغول آموزش درس‌های پیش‌دبستانی و دبستان به کودکان هستند در دل خود می‌گویند؛ البته این احساس شاید به شما نیز که فرزند خردسالی دارید و در این لحظه مشغول خواندن این مطلب از سایت پانوشت هستید دست داده باشد.

اپلیکیشنی که در این بخش با هم بررسی می‌کنیم «مدرسه شادی» نام دارد. با ما همراه باشید تا راه‌کاری جدید برای کاهش دردسرهای آموزش به کودکان را با هم بررسی کنیم.

اولین موضوعی که با اجرای این اپلیکیشن توجه ما را به خود جلب کرد این بود که :

 اپلیکیشن مدرسه شادی، فضایی جذاب و کودکانه دارد. از موسیقی، طراحی و رنگ‌های کودکانه بهره می‌برد و گوینده‌ای با صدای زیبا و کودکانه، ورود ما را به مدرسه خوش آمد می‌گوید. بعد از استفاده از قسمت‌های مختلف برنامه به این نتیجه رسیدیم که طراحی فضای کاربری آن به خوبی و با دقت انجام شده است. شاید در طراحی برخی از آیکون‌گرافی‌ها، دقت و راحتی درک در نظر گرفته نشده باشد ولی در مجموع کلیه بخش‌های برنامه از رابط کاربری مناسب و خوبی برخوردار هستند و البته این موضوع برای کودکان باهوش و انعطاف‌پذیر مشکلی ایجاد نمی‌کند.

اپلیکشن از سه بخش آموزشی فارسی، ریاضی و علوم تشکیل شده است. در هر کدام از بخش‌های ذکر شده، تمریناتی جالب و کودکانه برای آموزش کودک شما وجود دارند و باید ذکر کنیم که این تمرینات واقعا سرگرم‌کننده و جذاب هستند.

کودک خود را به مدرسه شادی بفرستید

بخش‌های بوفه و مدیریت در این برنامه قسمت‌های جالب دیگری هستند که با آنها آشنا خواهید شد. در بخش بوفه شما می‌توانید درس‌های بیشتری برای کودک خود تهیه کنید. برنامه دارای درس‌های نسبتا خوب و زیادی است ولی در نهایت نمی‌توان این انتظار را از برنامه داشت که به صورت رایگان کودک شما را تا مرحله فوق لیسانس همراهی کند و آموزش او را به عهده بگیرد!

اما در بخش مدیریت شما می‌توانید کارنامه عملکرد کودک خود را بررسی کرده و ضعف‌ها و نقاط قوت او را بسنجید.

بررسی بخش آموزشی فارسی اپلیکیشن : 

در بخش کلاس فارسی، آموزش‌هایی از قبیل آموزش تلفظ،آموزش لغات، تمرین‌های جمله خوانی و … وجود دارد. نکته جالب در این بخش، توانایی تشخیص تلفظ صحیح جمله توسط کاربر است که می‌توانید با خیال راحت کودک خود را به این برنامه بسپارید تا تلفظ صحیح کلمات و جملات را آموزش ببیند. البته نقاط ضعف کوچکی هم در این بخش وجود دارد که قابل چشم پوشی هستند.

در مجموع بعد از نقد و بررسی این اپلیکشن، به این نتیجه رسیدیم که این برنامه در دسته برنامه های خوب و کاربردی که به زبان فارسی ساخته شده‌اند قرار می‌گیرد. شما می‌توانید مثل بیش از صد هزار نفری که تا کنون این برنامه را از کافه بازار دانلود کرده‌اند، آن را طریق لینک زیر توسط کافه بازار دانلود کنید و در اختیار کودکتان قرار دهید.

نقاط قوت:

• طراحی خوب و منحصر به فرد

• رابط کاربری خوب

• استفاده از المان‌ها و صداهای مناسب برای کودکان

نقاط ضعف:

• برنامه می‌توانست از آیکون‌های واضح‌تری برای کودکان استفاده کند.

این برنامه بسیار جالب است، آن را از دست ندهید!

کافه‌بازار
  • کودک خود را به مدرسه شادی بفرستید
  • کودک خود را به مدرسه شادی بفرستید
  • کودک خود را به مدرسه شادی بفرستید
  • کودک خود را به مدرسه شادی بفرستید
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا