معرفی بازی: Huemory

Huemory عنوانی امتیازی و محصول کمپانی Pixel Ape است. هدف اصلی در این بازی امتیازی، به چالش کشیدن قدرت حافظه تصویری بازیکن است.

موبنا – در این بازی شما با یک صفحه و تعدادی توپ رنگی طرفید و باید سعی کنید جای این‌توپ‌های رنگی را در مدت زمانی که در اختیار دارید به حافظه بسپارید. Huemory عنوانی بی‌نهایت جذاب و سرگرم‌کننده‌ است؛ علاوه بر گیم‌پلی منحصر به فرد این بازی، علت جذابیت اصلی این عنوان را می‌توان در طراحی زیبا و خیره کننده محیط بازی دانست. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

بازی آغاز می‌شود؛ با شروع بازی تعدادی دایره رنگی می‌بینید که در صفحه پراکنده شده‌اند. شما فرصت کمی در اختیار دارید، در همین فرصت کوتاه باید یکی از رنگ‌ها را انتخاب کرده و جای تمام دایره‌های هم‌رنگ را به خاطر بسپارید. نور صفحه می‌رود؛ حالا درست زمانی است که باید به حافظه خود رجوع کرده و با سرعت روی مکان درست دایره‌هایی که الان دیگر همه به رنگ مشکی درآمده‌اند، ضربه وارد کنید. اگر این‌کار را درست انجام داده باشید، بازی ادامه پیدا کرده و این روند تا بی‌نهایت تکرار می‌شود!

درواقع این روند آن‌قدر تکرار می‌شود که درنهایت به نقطه‌ای می‌رسید که تعداد توپ‌های رنگی و تنوع رنگ‌های موجود در صفحه آن‌قدر زیاد شده که کار به خاطرسپاری دایره‌های هم‌رنگ درواقع به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود!

معرفی بازی: Huemory

در این بازی زمان حرف اول را می‌زند. با هر ضربه اشتباهی که روی دایره‌ها وارد کنید، از زمان شما کاسته خواهد شد و درنهایت با به اتمام رسیدن زمان، شما شکست خورده و باید بازی را از ابتدا آغاز کنید.

سرعت‌عمل بالا، تمرکز و حافظه تصویری قوی تمام آن‌چیزی است که در این بازی به کارتان خواهد آمد. البته گیم‌پلی این بازی به همین‌جا ختم نمی‌شود. شما در این بازی هم دشمنانی خواهید داشت و هم دوستانی. دوستان شما را تعدادی آیتم کمکی تشکیل می‌دهند که علی‌رغم کم بودن تنوع‌شان، اما کمک بزرگی برای پیش‌روی در بازی محسوب می‌شوند. برای مثال اگر جای یکی از دایره‌های رنگی را به خاطر نمی‌آورید، می‌توانید با انتخاب آیتمی که با تصویر یک چشم نشان داده شده، برای مدت یک ثانیه نگاهی دوباره به صفحه رنگی داشته باشید.

اما دشمن شما در این بازی خانه‌های تله‌دار هستند! در زمانی که صفحه هنوز روشن است و شما می‌توانید دایره‌ها را ببینید، باید مراقب باشید حتی روی یکی از دایره‌های رنگی‌ای که انتخاب می‌کنید، علامت اسکلت نباشد، در غیر این‌صورت با وارد کردن ضربه روی آن دایره، شکست می‌خورید.

اما هنوز جذابیت اصلی این عنوان، یعنی بخش رقابت دو نفره این بازی باقی مانده‌است. شما می‌توانید با دوستان خود به طور هم‌زمان روی یک دستگاه به رقابت پرداخته و قدرت حافظه خود را به رُخ هم بکشید.

معرفی بازی: Huemory

Huemory به راستی زیباست! نه تنها محیط بازی که به دلیل رنگارنگ بودنش به اندازه کافی جذابیت دارد، بلکه صداگذاری این بازی خود داستان جدایی دارد. با وارد کردن هر ضربه روی دایره‌های رنگی، صدای یکی از نُت‌های پیانو به گوش می‌رسد. اگر بتوانید سریع و پشت‌هم ضربات را وارد کنید، این نُت‌ها خود تشکیل ملودی کوتاه و زیبایی را می‌دهند.

Huemory بخش‌های مختلفی هم در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. علاوه بر بخش اصلی این بازی یا همان بخش Arcade و بخش رقابت دو نفره، در این بازی با چهار بخش دیگر نیز رو به رو خواهید شد که البته برای دسترسی به آن‌ها ابتدا باید امتیاز بالایی از بازی کسب کنید. البته گیم‌پلی بازی در تمامی این حالت‌ها یکسان مانده و فقط شاهد تغییرات کوچکی در محیط بازی خواهید بود.

هرچه دروصف زیبایی و جذابیت این بازی بگوییم بازهم کم گفته‌ایم. اگر طرفدار بازی‌های آرکید و امتیازی هستید، لحظه‌ای برای تجربه این بازی شک نکنید!

گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Huemory
  • معرفی بازی: Huemory
  • معرفی بازی: Huemory
  • معرفی بازی: Huemory
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا