معرفی بازی: Zombie Gunship Survival

به یکی از زیباترین و خفن‌ترین بازی‌های زامبی محور خوش آمدید! Zombie Gunship Survival که از این به بعد آن‌را به اختصار ZG می‌نامیم، عنوانی اکشن و محصول کمپانی Flare Games است.

موبنا – در این عنوان آخرالزمانی، شما که عضو گروه آخرین بازمانده‌ها هستید، باید با هلی‌کوپتر خود از آسمان با نبرد با زامبی‌ها بپردازید. ZG عنوانی بی‌نهایت جذاب و سرگرم‌کننده است. تنوع بالای امکاناتی که این بازی در اختیارتان قرار می‌دهد، حالا حالا شما را درگیر نبرد با این موجودات پلید و تشنه خون خواهد کرد. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

بازی با پیش‌درآمدی کوتاه آغاز می‌شود. در این پیش‌درآمد که در قالب مرحله‌ای کوتاه ساخته شده است، سرآغاز داستان را به چشم دیده و بازی خواهید کرد. گویا این‌بار منبع ویروسی که قرار است دنیا رو زیر و رو کند، از یک کشتی نشات می‌گیرد. در ادامه طی دمویی کوتاه و جذاب شاهد پخش شدن این ویروس در سراسر دنیا خواهید بود.

معرفی بازی: Zombie Gunship Survival

اما می‌رسیم به زمان حال. زمان حال زمان حکمرانی زامبی‌ها است! شما که جزو آخرین بازمانده‌های این آخرالزمان هستید، حالا در پایگاهی با سایر بازماندگان در کنار هم جمع شده‌اید و باید علاوه بر جمع کردن منابع مورد نیاز برای ادامه‌ی بقاء، از پایگاه خود در برابر شبیخون‌های زامبی‌ها نیز حفاظت کنید.

در این بازی خبری از نبرد تن به تن با دشمنان نیست. در سراسر بازی شما سوار بر هلی‌کوپتر خود، زمین بازی را از بالا خواهید دید و از همان‌جا نیز باید هدف‌گیری کرده و زامبی‌ها را از پا درآورید. در هرکدام از مراحل این بازی، شما ماموریتی مشخص خواهید داشت. برای مثال باید با حمله به پایگاهی، منابع موجود در آن پایگاه را غارت کرده و درنهایت ساختمان را منفجر کنید.

با شروع مرحله، شما ابتدا باید هم تیمی خود را جایی نزدیک محل ماموریت و در عین حال امن پیاده کنید. درواقع ماموریت اصلی را این نیروی پیاده انجام داده و شما تنها وظیفه کاور کردن او را بر عهده خواهید داشت. در این بین باید سعی کنید با سرعت هرچه تمام‌تر زامبی‌هایی که از اطراف به هم تیمی شما در حال نزدیک شدن هستند را هدف قرار داده و نابود کنید. با اتمام ماموریت‌ها، هم تیمی شما سوار بر هلی‌کوپتر شده و مرحله به اتمام می‌رسد.

معرفی بازی: Zombie Gunship Survival

البته این تمام داستان نیست. علاوه بر غارت و جمع‌آوری مهمات، یکی دیگر از وظایف اصلی شما ارتقاء پایگاه‌تان است. هرچند برای این‌کار نیاز به همان منابعی دارید که از غارت سایر پایگاه‌ها بدست می‌آورید.

اما قسمت ترسناک بازی، شب است! با شب شدن کم‌کم سر و کله زامبی‌ها در اطراف پایگاه پیدا شده و حالا نوبت شماست تا با نابود کردن این موجودات پلید، از پایگاه خود حفاظت کنید. درست همین‌جاست که ارتقاء تجهیزات دفاعی پایگاه اهمیت پیدا می‌کند. هرچه از پیش پایگاه خود را مستحکم‌تر و مجهز تر ساخته باشید، زامبی‌های کمتری می‌توانند به پایگاه شما راه پیدا کنند.

همان‌طور که گفتیم این بازی امکانات بسیاری در اختیارتان قرار می‌دهد. سلاح‌ها و تجهیزات در این بازی خود دنیایی جداگانه دارند! شما می‌توانید با جمع کردن غنائم بیش‌تر، هلی‌کوپتر خود را به سلاح‌های سنگین‌تر و قوی‌تری مجهز کنید. هلی‌کوپتر شما می‌تواند به سه اسلحه مختلف مجهز شود.

معرفی بازی: Zombie Gunship Survival

ZG گرافیک خیره کننده و محیط بی‌نهایت جذابی دارد. گرافیک این بازی یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت آن است. صداگذاری بازی نیز، از صدای شلیک اسلحه‌ها گرفته تا سایر صداهایی که در محیط به گوش می‌رسند، همگی بسیار فوق‌العاده و واقعی کار شده‌اند.

خط داستانی جذاب، گیم‌پلی متنوع و پر جزئیات، محیط زیبا و گرافیک خیره کننده و ده‌ها مورد دیگر همگی دست به دست هم داده‌اند تا بی‌شک با یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین عناوین زامبی محور و آخرالزمانی رو به رو شویم. اگر از طرفداران زامبی‌ها هستید، حتی لحظه‌ای را برای تجربه این بازی از دست ندهید.

اپ‌استور گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Zombie Gunship Survival
  • معرفی بازی: Zombie Gunship Survival
  • معرفی بازی: Zombie Gunship Survival
  • معرفی بازی: Zombie Gunship Survival
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا