از حمله هکرها تا درمان با گوشی‌ موبایل

حملات سایبری یکی از نگرانی‌های جدید در دنیای مجازی است، به‌طوری‌که بسیاری از شرکت‌ها، افراد و… سالانه میلیون‌ها دلار از وقوع چنین حملاتی متضرر می‌شوند. همان‌طور که احتمالاً شنیده‌اید چندی پیش تعدادی از سایت‌های ایرانی نیز مورد هجوم گسترده هکرها قرار گرفتند و برای مدتی از دسترس کاربران خارج شده یا خدمات‌دهی آن‌ها دچار اختلال شد. در شماره جدید مجله تلفن‌همراه جزئیات دقیقی از این حملات و آسیب‌های مرتبط آن می‌خوانید.

موبنا – پرونده این شماره از ماهنامه تلفن‌همراه به بحث استفاده از گوشی‌های هوشمند در فرایند درمان بیماری‌ها و کارکردهای آن‌ در حوزه سلامت اختصاص یافته است؛ در این مطلب به‌طورمفصل به جالب‌ترین اختراعات گوشی‌‌های هوشمند که به روند درمان بیماری‌ها کمک می‌کند، پرداخته شده است. در بخش گزارش‌ها نیز دو موضوع واقعیت مجازی و خوب‌ و بدهای خریدهای اینترنتی را می‌خوانید. در پایان همانند شماره‌های پیشین، بخشی به‌نقد و بررسی جدیدترین‌ گوشی‌های هوشمند بازار و خواندنی‌ترین اخبار حوادث در یک ماه اخیر اختصاص یافته است.
ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین درصورتی‌که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.
از حمله هکرها تا درمان با گوشی‌ موبایل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا