با این استارت‌آپ همه اجناس لوکس حراج می‌شود (+عکس)

این حراجی آنلاین که توسط استارت‌آپ «بیداِوِی» راه‌اندازی شده است با مراکز ارایه دهنده خدمات لوکس هماهنگ است و به تمامی نیازهای کاربران در این زمینه پاسخ می‌دهد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در بین حراجی‌های آنلاین که این روزها بسیار زیاد شده‌اند، «بیداِوِی» به کاربران در سراسر جهان امکان می‌دهد تا در همه زمینه‌ها از جمله ورزش، آشپزی، سرگرمی و … متفاوت‌ترین و منحصر به‌فردترین تجربه را داشته باشند تا مجموعه‌ای از بهترین و لوکس‌ترین کالاها را پیش روی خود ببینند.

این حراجی آنلاین که توسط استارت‌آپ «بیداِوِی» راه‌اندازی شده است با مراکز ارایه دهنده خدمات لوکس هماهنگ است و به تمامی نیازهای کاربران در این زمینه پاسخ می‌دهد. «بیداِوِی» در اصل یک فضای اختصاصی برای به فروش رساندن کالاهای لوکسی را فراهم می‌کند که کاربران پس از خرید نیازی به مصرف آنها نداشته‌اند و شرکت‌های بزرگ نیز آنها را برای مشتریان مشکل‌پسند تولید کرده‌اند. البته خدمات اینترنتی شرکت مذکور به این بخش ختم نمی‌شود. این استارت‌آپ یک باشگاه ویژه برای عضویت مشتریان خود دارد تا در این بخش تجربه کاملا متفاوت برای فروش کالاهای لوکس را ارایه دهد و در آن قرارهای ملاقات، ارسال پیام‌های تبریک، برگزاری رویدادهای منحصر به‌فرد و … را هم فراهم کند.

با این استارت‌آپ همه اجناس لوکس حراج می‌شود (+عکس)

استارت‌آپ «بیداِوِی» مجموعه‌های لوکس در زمینه‌های مختلف از جمله هتل‌ها، کشتی‌های کروز، بسته‌های مسافرتی، برگزاری مهمانی‌های اختصاصی، حضور در اتفاقات ورزشی و کنسرت‌ها را هم در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. حراج‌ها برای فروش هر کدام از این کالاها یا خدمات پشت‌سرهم در این سایت اینترنتی برگزار می‌شوند و حراج بعدی در کنار آنها به نماش درمی‌آید. بر این اساس مشتریان به صورت دایمی می‌توانند محصولات یا خدمات جدید مورد نیاز خود را روی این سایت پیدا کنند و از آن لذت ببرند. قرار دادن یک کالا یا خدمات برای فروش در این حراجی آنلاین کاملا رایگان است و در کنار آن محصول مربوطه به هر قیمتی که واگذار شود، بخشی از آن را «بیداِوِی» دریافت می‌کند. این استارت‌آپ با سایت اینترنتی ویژه خود به مشتریان امکان می دهد برای تمامی کالا و خدماتی که دارند به صورت اختصاصی و شخصی قیمت در نظر بگیرند و حتی بعد از انتشار آگهی تبلیغاتی قیمت را تغییر دهند.

با این استارت‌آپ همه اجناس لوکس حراج می‌شود (+عکس)

دفتر مرکزی استارت‌آپ «بیداِوِی» هم‌اکنون در کشور اسپانیا مشغول به کار است و این طور که می‌گوید، با تمامی هتل‌های زنجیره‌ای در سراسر جهان در ارتباط است،‌ خطوط بزرگ کشتی‌های مسافرتی و کروز با آن همکاری می‌کنند و به زودی قرار است اپلیکیشن موبایلی آن در دیگر کشورها از جمله آمریکا هم خدمات مشابه را به مردم ارایه دهد.

با این استارت‌آپ همه اجناس لوکس حراج می‌شود (+عکس)

اگر بخواهیم این شرکت را به طور خلاصه معرفی کنیم مشخصات آن به قرار زیر اعلام می‌شود:

  • تاریخ تاسیس: سال ۲۰۱۲
  • بنیانگذار: لوکا کارلوچی
  • مجموع سرمایه‌گذاری: ۲.۹ میلیون دلار
  • آخرین سرمایه‌گذاری صورت گرفته: ۱.۵ میلیون دلار
  • زمان سپری شده از آخرین سرمایه‌گذاری: ۱۲ ماه
  • تعداد سرمایه‌گذاران: ۶ شرکت سرمایه‌گذاری از نقاط مختلف جهان
  • دفاتر فعالیت: شهر بارسلونا در اسپانیا، شهر سانفرانسیسکو در آمریکا
  • آدرس سایت اینترنتی: https://en.bidaway.com

وضعیت حضور «بیداِوِی» در شبکه‌های اجتماعی توییتر و فیسبوک بر اساس تعداد اعضای صفحات آن به قرار زیر اعلام شده است:

با این استارت‌آپ همه اجناس لوکس حراج می‌شود (+عکس)

 

با این استارت‌آپ همه اجناس لوکس حراج می‌شود (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا