معرفی بازی: ژورنالیست شو

ژورنالیست شو عنوانی ورزشی و محصول شرکت بوشهر سافت است. در این بازی باید به سوالاتی که از فوتبال ایران و اروپا مطرح شده پاسخ درست دهید تا درنهایت بتوانید عنوان ژورنالیست حرفه‌ای را از آن خود کنید.

موبنا – این سوالات بازه گسترده‌ای از تمامی رخدادهای فوتبالی و حتی جملات افراد مشهور را نیز شامل می‌شود. ژورنالیست شو دقیقاً انگ طرفداران دو آتشه فوتبال است، نه آن‌هایی که فقط تفننی هر از چندگاهی فوتبال تماشا می‌کنند. چرا که برای پاسخ دادن به سوالات مطرح شده در این بازی به دانش بالای فوتبالی نیاز خواهید داشت. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

همان‌طور که گفتیم ژورنالیست شو عنوانی ورزشی و یا بهتر است بگوییم فوتبالی است. در این بازی شما می‌توانید دانش فوتبالی خود را به چالشی اساسی کشیده و یا با دوستان خود بر سر این‌که چه کسی اطلاعات قوی‌تری دارد کل کلی حسابی کنید. اما بهتر است بدانید سوالات این بازی به هیچ وجه ساده نبوده و اگر دانش و اطلاعات کافی نداشته باشید مطمئن باشید که از پس سوالات این بازی بر نمی‌آیید.

معرفی بازی: ژورنالیست شو

 با شروع بازی، سوالات به روی صفحه ظاهر می‌شوند. شما باید جواب سوال را از میان چهار گزینه‌ای که بازی در اختیارتان قرار داده، انتخاب کنید. هرچند حواس‌تان باشد، برای پاسخ دادن به سوالات این بازی تنها ۱۴ ثانیه زمان خواهید داشت. درنهایت هم کسی برنده بازی است که به تمام سوالات جواب درست بدهد.

در این بازی ۱۵۰ سوال مختلف از فوتبال ایران و اروپا و در زمنیه‌های مختلف، از آقای گل جام‌های مختلف گرفته تا جملاتی از افراد مشهور و پرگل‌ترین فوتبالیست‌ها و … مطرح شده است.

اگر در پیدا کردن پاسخ سوالات به مشکل برخوردید‌، می‌توانید به راهنمای بازی مراجعه کنید. در این بازی تا سه بار می‌توانید مراحل را رد کرده و سه بار نیز از راهنمایی استفاده کنید. حین دریافت راهنمایی، زمان بازی نیز متوقف خواهد شد.

معرفی بازی: ژورنالیست شو

ژورنالیست شو به احتمال زیاد عنوان جذابی برای طرفداران فوتبال است. اما حیف که ظاهر برنامه و کیفیت طراحی محیط بازی بسیار ضعیف است. درواقع می‌توان گفت سازندگان برای طراحی این بازی به ساده‌ترین حالت ممکن اکتفا کرده و جزئیات زیادی به عنوان خود اضافه نکرده‌اند. درست است که ماهیت اصلی این برنامه پرسش و پاسخ است، اما بازهم طراحی قوی‌تر می‌توانست جذابیت بسیاری به این عنوان ورزشی ببخشد.

درنهایت می‌توان گفت ژورنالیست شو جذابیت‌های خودش را هم دارد. کیفیت سوالات طراحی شده در این بازی بالاست و همین امر می‌تواند رضایت فوتبالی‌ها را حسابی جلب کند. اگر طرفدار پر و پاقرص فوتبال هستید و می‌توانید قید گرافیک ضعیف این بازی را نیز بزنید، پیشنهاد می‌کنم در اولین فرصت این عنوان را تجربه کنید.

کافه‌بازار
  • معرفی بازی: ژورنالیست شو
  • معرفی بازی: ژورنالیست شو
  • معرفی بازی: ژورنالیست شو
  • معرفی بازی: ژورنالیست شو
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا