با Phonto عکس‌نوشته‌های زیبا خلق کنید

پیشتر درباره استقبال روز از افزون و محبوبیت فتوکامنت‌ها یا همان عکس نوشته گفتیم، برنامه‌های زیادی برای جلب رضایت کاربران در این زمینه ساخته شده اما همه‌ی آنها از کیفیت و امکانات بالا برخوردار نیستند. و از آنجایی که رقابت در این دسته بسیار تنگاتنگ و تنوع برنامه‌ها زیاد است، به سختی می‌توان برنامه‌ی دلخواه را یافت. اما یکی از برنامه‌های خوب در این زمینه که دانلودش را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم، Phonto است.

موبنا – نرم‌افزار Phonto صرفا مخصوص عکس نوشته است و هیچ کار دیگری نمی‌کند بنابراین اگر به دنبال اضافه کردن استیکر و یا افکت‌ و فیلترهای جور واجور هستید، از همین الان باید دور این برنامه را خط بکشید. فنوتو صرفا یک عکس نویس حرفه‌ایست که کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده. بعد از نصب و راه اندازیِ برنامه صفحه‌ای باز می‌شود که هیچ چیزی در آن وجود ندارد. در ابتدا باید یک عکس به آن اضافه کنید این کار به روش‌های معمولِ عکسِ لحظه‌ای و یا بارگذاری از گالری انجام می‌پذیرد. بعد از لودِ عکس، بالای صفحه گزینه‌ی مداد نمایان می‌شود. با لمس آن تازه کار شما برای نوشتن متن و طراحیِ شکل و ظاهر آن به سلیقه‌ی خودتان، شروع می‌شود. در گام اول باید چیزی بنویسید. در همین ابتدا می‌توانید متن مورد نظر را چپ‌چین، راست‌چین و یا وسط‌چین کنید. در گزینه‌ی فونت انواع زیادی از نوع قلم وجود دارد که رو راست بگوییم هیچ کدامشان روی الفبای فارسی اعمال نمی‌شوند، مگر تنها تفاوتی که ایجاد شود در تو پر شدن قلم باشد. بنابراین اگر به درشت شدن قلم خود بسنده می‌کنید باید انقدر فونت‌ها امتحان کنید تا یکی از آنها متن شما را برجسته کند. بعد از نوشتن متن، امکانات دیگری در دسترس قرار می‌گیرد که مجموعشان در یک کادر کوچکِ ۶ گزینه‌ای نمایان می‌شود.

با Phonto عکس‌نوشته‌های زیبا خلق کنید

اگر به ترتیب پیش بروید نوبت به گزینه‌ی Style می‌رسد. در استایل می‌توانید هر مدلی که دوست دارید متنتان را شکل دهید. در رنگ قلم، انواعی از رنگ‌ها در طیف‌های مختلف برای انتخاب قرار گرفته با اینهمه اگر رنگی باب میل پیدا نشد از طریق تنظیمات دستیِ وسط تصویر می‌توانید رنگ مورد نظرتان را پیداکنید. در تنظیمات Shadow یا همان سایه‌ی متن، امکانات متنوعی از جمله تعیین رنگ، پر رنگی و یا کم‌رنگی سایه، طول امتداد سایه همگی در این بخش قابل شخصی‌سازی است. در Stroke می‌توانید متن را برجسته کنید و میزان آن را به میل خود تنظیم کنید. تعین رنگ زمینه‌ی متن، فاصله انداختن بین حروف و تنظیمات متنوع دیگری هم در گزینه‌های بعد وجود دارد. به کادر اصلی برمی‌گردیم. با انتخاب گزینه‌ی سایز می‌توانید نوشته‌ی خود را هر اندازه که دوست دارید تنظیم کنید. Tilt وظیفه‌ی زاویه‌دار کردن نوشته را دارد پس متن را به طرفین تا هر زاویه‌ای که دوست دارید بکشید و تنظیم کنید. طراحی و شکل دادن به نوشته تقریبا به پایان رسیده، حالا با انگشت آن را هر سمتی که دوست دارید بکشید و در جای مناسب بگذارید. این کار با گزینه‌ی Move هم قابل انجام است. بعد از اینکه کار نوشته به طور کامل به پایان رسید و از نتیجه‌ی کار مطمئن بودید کافی‌ست گزینه‌ی ذخیره بالای صفحه،کنار ویرایش را بزنید. منوی کوچک سمت راست، گزینه‌هایی برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی، چرخش عکس و اینستاگرام در خود جای داده است. در مجموع فنتو به عنوان برنامه‌ی عکس‌نوشته ساز، یک حرفه‌ای تمام عیار است.

نقاط قوت:

-امکان اضافه کردن نوشته روی عکس

-اضافه کردن عکس به واسطه‌ی دوربین و گالری

-قابلیت تنظیم رنگ، اندازه قلم، اضافه کردن سایه و …

کافه‌بازار
  • با Phonto عکس‌نوشته‌های زیبا خلق کنید
  • با Phonto عکس‌نوشته‌های زیبا خلق کنید
  • با Phonto عکس‌نوشته‌های زیبا خلق کنید
  • با Phonto عکس‌نوشته‌های زیبا خلق کنید
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا