معرفی بازی: Light House

Light House از آن‌ دست بازی‌هایی است که با یک گیم‌پلی ساده و پازل‌های سخت و لذت بخش، عنوانی خاص پدید آورده است.

موبنا – از آن دست بازی‌هایی که به همین زودی‌ها از یاد کاربران نخواهد رفت و بازیکنان تا مدت‌ها سرگرم حل معماهای آن خواهند شد.

معرفی بازی: Light House

Light House  عنوانی جذاب و چالشی است که با استفاده از نوآوری و خلاقیت بسیاری از رقبا را کنار زده و به نامی آشنا و برجسته تبدیل شده است. گیم‌پلی بازی بر خلاق معماهای آن بسیار ساده‌ است. تنها کاری که باید بکنید این است که انرژی برق را از مخزن اصلی به فانوس دریایی برسانید. با اینکه توضیحِ داستان در نیم خط خلاصه می‌شود اما هرگز نباید رویارویی با چالش‌های بازی را سهل در نظر بگیرید. این بازی که در دسته‌ بازی‌های پازلی جای دارد با طرح معماهای ساده ذهن شما را به چالش می‌کشد. روالِ معمول تمام بازی‌ها در اینجا نیز حاکم است و با بالا رفتن مراحل،  معماها با شیبی درست سخت و سخت‌تر می‌شوند. این شیب به آرامی جلو می‌رود و انقدر معماها و چالش‌های بازی جذاب و پر از ابتکار عمل است که شما را خسته نمی‌کند. الگوی سخت و آسانیِ مراحل همیشه یکنواخت نیست، به این صورت که بعد از یک مرحله‌ی سخت، کمی معماها آسان‌تر طرح می‌شود تا مانع خستگی و دل‌زدگی شما شود و هم شما را برای ادامه بازی ترغیب کند.

معرفی بازی: Light House

 البته باید بگوییم این روند در بازی‌های دیگر پازلی مخصوصا پازل‌های توپ رنگی بسیار باب است. در مراحل بالاترِ بازی، تنها پیدا کردن راه حل برای معماها ملاک نیست بلکه موانعی سر راه قرار می‌گیرد که عملا نقشه‌ی شما را برای برق‌رسانی مختل می‌کند. این مراحل جذاب و چالشی نیاز به دقت و خلاقیت شما دارد تا بتوانید در کم‌ترین زمان برق مورد نیاز را به فانوس برسانید. Light House از گرافیک خاص و پیچیده‌ای برخوردار نیست، کیفیت آنچنانی هم ندارد اما همین سادگی وقتی با طراحی مینیمالیستی ترکیب می‌شود تبدیل به ابزار قدرتی برای ایجاد جذابیت در بازی می‌شود. در ضمن حجم کمِ بازی و کیفیت بالای سطح معماها توجه همه را به خود جلب می‌کند.

معرفی بازی: Light House

یکی از نکات قوت بازی موسیقیِ آرام و در عین حال مرموز آن است. سبک موسیقیِ استفاده شده، هم راستا با طراحیِ فضای بازی، حس چالشی و ماجراجویانه در شما ایجاد می‌کند و ناخودآگاه منتظر معماهای سخت از طرف بازی خواهید بود. تمام آنچه راجب Light House گفتیم، باعث شده تا این بازی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها بین گیمرها باشد. مراحل متنوع و زیاد آن سبب شده تا این بازی مدت زیادی در گوشی‌ها دوام بیاورد. پس اگر همین الآن این بازی را نصب کنید برای مدت زیادی سرگرم خواهید بود.

نقاط قوت:

-گرافیک مینیمالیستی

-مراحل متعدد و متنوع

-وجود چالش‌های خلاقانه و جذاب

-گیم پلی آسان و اعتیادآور

کافه‌بازار گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Light House
  • معرفی بازی: Light House
  • معرفی بازی: Light House
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا