معرفی بازی: Iron Kill: Robot Fighting Game

اگر فیلم Steel را دیده باشید، احتمالا درک خواهید کرد که ایده‌ی اولیه بازی از کجا به دست آمده است. ایده‌ی مبارزه‌ی ربات‌های مبارزی که از راه دور کنترل می‌شوند. امروز با معرفی بازی بسیار محبوب Iron Kill همراه شما هستیم.

موبنا – کلیت بازی به این ترتیب است که شما از بین ده‌ها ربات مبارز یکی را انتخاب می‌کنید و با آن به مبارزات رو در رو با دیگر ربات‌ها می‌پردازید. کمپانی هندی Play Motion برای این بازی یک نقشه مرحله‌ای در نظر گرفته، که با طی مراحل معمولی در نهایت به غول آخر خواهید رسید که هدایت آن را یک فرد خبیث به عهده دارد.

معرفی بازی: Iron Kill: Robot Fighting Game

تمامی این ربات‌های ذکر شده قابل شخصی سازی هستند و قطعاتی نیز دارند که می‌توانید با کسب پول آن‌ها را ارتقا دهید تا در حین مبارزات، ربات شما عکس‌العمل‌های سریع‌تر و بهتری از خود نشان دهد و دیر تر به زمین بیفتد. مسلما هر چه در بازی پیش بروید ربات‌های بهتری دریافت خواهید کرد.

اما نگاهی به گیم‌پلی مبارزات بیاندازیم. برعکس چهره سنگین ربات‌ها، مبارزات سرعت خوبی دارد. یکی از دلایل این مسئله شیوه‌ی بسیار ساده بازی است. شما دو نوع حمله دارید: حمله سبک و حمله سنگین. با زدن سه بار حمله سبک یا حمله سنگین، حرکت شما ترکیبی می‌شود. مبارزات اینقدر ساده هستند که حتی ترکیبی برای حمله سنگین و سبک با هم وجود ندارد! غیر از این دو المان یک حالت دفاع هم در بازی گنجانده شده و دو نوار غیر از نوار سلامتی که با پر شدن اولی یک نیروی دفاعی فعال می‌شود و با پر شدن نوار دوم می‌توانید از حمله‌ی ویژه آن ربات استفاده کنید. شخصی سازی‌ ربات‌ها شامل این بخش نمی‌شود و بر حسب نوع ربات شما، حمله ویژه آن لحاظ می‌شود.

معرفی بازی: Iron Kill: Robot Fighting Game

گرافیک بازی در سطح قابل قبولی است اما فاصله زیادی تا بازی‌های درجه یکی مثل Injustice یا BlazeBlue دارد. افکت‌ها و فیزیک برخوردها هم در حد متوسط باقی می‌مانند و خیلی نمی‌شود انتظار بالایی از آن داشت. البته این موضوع باعث شده Iron Kill در بیشتر موبایل‌ها سبک اجرا شود و نیاز به موبایل قوی نداشته باشد. صداگذاری‌ها هم نسبتا خوبند و داستان بازی نیز به صورت بالن‌های نوشتاری روایت می‌شود.

بخش آنلاین برای یک بازی مبارزه‌ای یک ضرورت محسوب می‌شود اما متاسفانه سازندگان بازی این قابلیت را در این عنوان لحاظ نکرده‌اند و برای اینکه روند بازی ملال‌آور نشود درون نقشه مراحل امتیازی دیگری نیز قرار داده‌اند که با شکست ربات‌هایِ این مراحل غنیمت بسیار خوبی نسیبتان می‌شود.

در نهایت باید گفت، Iron Kill اگر چه بازی خوبی است، اما آنقدر خوب نیست که بتوان آن را با بازی‌های مبارزه‌ای مهم مقایسه کرد.می‌شود از آن لذت برد و ساعت‌ها سرگرم مبارزاتش شد اما متاسفانه نمی‌شود آن را با دوستانتان بازی کنید و بعد از مدتی روند بازی و مبارزات بیش از اندازه ساده، کم‌کم حوصله شما را سر می‌برد.

اپ‌استور کافه‌بازار گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Iron Kill: Robot Fighting Game
  • معرفی بازی: Iron Kill: Robot Fighting Game
  • معرفی بازی: Iron Kill: Robot Fighting Game
  • معرفی بازی: Iron Kill: Robot Fighting Game
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا