معرفی نرم‌افزار پیام رسان Pinngle

در بازار پیام‌رسان‌های موبایل اپلیکیشن‌های زیادی آمدند اما به ندرت مانند برنامه‌هایی همچون تلگرام یا وایبر تا این حد همه‌گیر شدند. Pinngle نشان داده گنجایش تبدیل شدن به یک پیام‌سان شماره یک را دارد. شاید برای موفقیتش در ایران نیاز به اتفاقی برای تلگرام دارد، اتفاقی شبیه به آن چیزی که برای وایبر افتاد.

موبنا –  کلیت Pinngle بیشتر به “گوگل الو”  شباهت دارد تا تلگرام. رابط کاربری ساده و زیبایی دارد و امکانات زیادش را در بستری سبک به کاربران عرضه می‌کند. مانند تمامی برنامه‌های امروزی در بدو شروع شماره تلفنتان را درون برنامه ثبت می‌کنید و با دریافت کد فعال‌سازی کار را آغاز می‌کنید. فقط در همین اول کار باید در نظر بگیرید که Pinngle هم برای اندروید عرضه شده و هم برای iOS، اما متاسفانه نسخه کامپیوترهای شخصی ندارد.

معرفی نرم‌افزار پیام رسان Pinngle

تماس صوتی و تصویری

یکی از قول‌هایی که Pinngle به کاربران خود داده این است که در هر شرایطِ سرعتی، تماس صوتی و تصویری را برقرار کند و تا ۳۰ درصد حجم مصرفی را کاهش دهد. هر دو شکل تماس‌هایش را با اینترنت ایرانسل و وای‌فای تست کردیم و نتایج بسیار راضی کننده بود. صدای تماس صوتی بسیار با کیفیت بود و با اینترنت همراه هم هیچ قطعی یا فاصله‌ای ایجاد نمی‌شد (مشکلی که عموما در تماس‌های واتزاپ اتفاق می‌افتد). یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این برنامه در هنگام گفتگوی تصویری وقتی بود که تصویر را به سمت بالا کشیدیم. در این حالت بالای صفحه، تصویر نصف شده و ویدیوی زنده شما و طرف مقابل پخش می‌شود و بخش چت نوشتاری هم در پایین صفحه به خوبی در دسترس شما قرار دارد. شایان ذکر است که هر دو امکانِ تماس صوتی و تصویری (تا نهایت کیفیت ۷۲۰p) به صورت رایگان در برنامه گنجانده شده و برای تماس‌های بین‌المللی مبلغ بسیار کمی از کابر اخذ می‌شود.

پیام‌رسان

صفحه چت نوشتاری شبیه به اکثر برنامه‌های اینچنینی است. هنوز به شکل برنامه‌های کمی قدیمی‌تر به جای استفاده از تیک از کلمه Deliverd برای اطلاع دریافت پیام استفاده می‌کند. استیکرهای جذابی هم در برنامه گنجانده شده که بعضی از آن‌ها رایگان و بعضی نیاز به پرداخت دارند. متاسفانه در نسخه iOS هر چه کردیم فروشگاه استیکر لود نشد و بسیاری از استیکرهایی که از طرف دستگاه اندوریدی ارسال می‌شد هم در حالت لودینگ باقی می‌ماند. احتمالا این موضوع در نسخه‌های بعدی حل شود. امکان ارسال پیغام صوتی عینا شبیه به چیزی که در تلگرام موجود است، در Pinngle وجود دارد. یکی از مانورهای اصلی تیم سازنده در این بخش بحث امنیتی بوده. شرکت Aragil اعلام کرده که تمامی پیغام‌ها در این برنامه به صورت رمزگذاری با امنیت بسیار بالا ارسال و دریافت می‌شود.

اگر همه‌ی خوبی‌های Pinngle را در کنار هم بگذاریم و بدانیم که امکانات اولیه‌ای همچون ارسال عکس و آهنگ و … به راحتی در آن وجود دارد و به بهترین شکل کار می‌کند، باید در نظر گرفت که آینده این پیام‌رسان درخشان خواهد بود. هنوز اما ایرادات فنی در آن مشاهده می‌شود و کاربران در آیفون ۷ مشکلاتی برای نصب و راه‌اندازی آن دارند، اما این ایرادات چیزی نیست که با چند به روزرسانی حل نشود.

اپ‌استور کافه‌بازار گوگل‌پلی مایکت
  • معرفی نرم‌افزار پیام رسان Pinngle
  • معرفی نرم‌افزار پیام رسان Pinngle
  • معرفی نرم‌افزار پیام رسان Pinngle
  • معرفی نرم‌افزار پیام رسان Pinngle
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا