معرفی بازی: Jetpack Joyride

Jetpack Joyride محصول کمپانی Halfbrick Studios را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های سبک آرکید و یا همان امتیازی دانست. همان‌طور که می‌دانید در عناوین آرکید تنها با یک مرحله طرف هستیم و باید سعی کنیم رکورد خود را در همان مرحله بالا ببریم؛ به همین دلیل همیشه در عناوین این سبک خطر تکراری شدن گیم‌پلی بازی وجود دارد.

موبنا – حالا عاملی که Jetpack Joyride را از سایر عناوین هم سبک خود جدا کرده و جذابیت بالایی نیز به این عنوان بخشیده، گیم‌پلی متنوع و محیط پر جزئیات بازی است، به نحوی که به هیچ وجه فکر نمی‌کنید هر بار با همان مرحله تکراری طرف هستید. با ما در ادامه همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر یکی از جذاب‌ترین عناوین دنیای آرکید.

مرور بازی:

در این بازی شما به همراه Barry عازم سفری پر ماجرا خواهید شد. البته در این سفر Barry دستگاه پرنده عجیب و غریب خود یعنی Jetpack اش را نیز به همراه خواهد داشت. شما باید با استفاده از این جت پک که هم پرواز می‌کند و هم تیراندازی، تا جایی که می‌توانید در بازی پیش‌روی کرده و رکورد بالاتری بدست آورید.

معرفی بازی: Jetpack Joyride

از آن‌جایی که این عنوان در سبک رانر ساخته شده، با شروع بازی Barry، خود حرکتش را آغاز می‌کند و شما تنها لازم است برای پشت سر گذاشتن موانع، انگشت خود را روی صفحه نگاه دارید تا Barry با جت پکش به پرواز درآید.

موانع مسیر شما را دشمنان رنگارنگی که روی زمین در حال دویدن هستند و انواع و اقسام لیزرها و موشک‌های کُشنده‌ای تشکیل می‌دهند که تنها یک‌بار برخورد با هرکدام از آن‌ها کافی است تا جت پک خود را از دست داده و با مغز به زمین پرتاب شوید. با هربار شکست خوردن، باید بازی را دوباره از ابتدا آغاز کنید. برای پشت سرگذاشتن موانع این بازی، شما باید دائم ارتفاع خود را با زمین تنظیم کرده و به قول معروف به موقع جاخالی دهید.

معرفی بازی: Jetpack Joyride

علاوه بر موانع مسیر، در راه با آیتم‌های جانبی بسیاری نیز رو به رو می‌شوید که در پیش‌روی در بازی کمک زیادی به شما خواهند کرد. این آیتم‌های جانبی که بخش اصلی جذابیت این عنوان را نیز تشکیل می‌دهند، شامل انواع و اقسام لباس‌ها و ذره‌ها و آیتم‌های افزایش سرعت هستند. حالا علاوه بر این آیتم‌ها که در مسیر با آن‌ها برخورد می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به قسمت فروشگاه بازی نیز به کلکسیونی از انواع و اقسام لباس‌ها، جت‌پک‌ها و گجت‌های مختلف نیز دسترسی داشته باشید. برای تهیه این آیتم‌ها اما به خرج کردن سکه‌هایی که در مسیر بازی بدست می‌آورید، نیاز خواهید داشت.

Jetpack Joyride به لطف امکانات و جزئیات بالایی که در اختیار بازیکن قرار داده، عنوان بی‌نهایت جذاب و سرگرم‌کننده‌ای است. با هربار شروع مجدد، بازی در کنار ماموریت‌های جدیدی که به شما محول می‌کند، به قدری جزئیات و آیتم‌های مختلف نیز در اختیارتان قرار می‌دهد که انگار به محیط و مرحله‌ای جدید وارد شده‌اید. جزئیاتی که هرکدام به زیبایی و ظرافت تمام طراحی شده و همین امر جذابیت محیط بازی را چندین برابر کرده است.

معرفی بازی: Jetpack JoyrideJetpack Joyride عنوان کاملی است. گیم‌پلی این بازی امتیازی جذاب است و کنترل شخصیت اصلی بازی نیز راحت و روان. در کنار این موارد می‌توانید محیط زیبا و آیتم‌های بیشماری که بازی در اختیار بازیکن قرار می‌دهد را نیز اضافه کنید تا درنهایت عنوانی داشته باشیم که به این راحتی‌ها نمی‌توان از آن خسته شد و کنارش گذاشت. شما نیز اگر از طرفداران سبک آرکید هستید و تا به حال این عنوان را امتحان نکرده‌اید، بهتر است فرصت را از دست نداده و یکی از بهترین بازی‌های این سبک را تجربه کنید.

اپ‌استور گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Jetpack Joyride
  • معرفی بازی: Jetpack Joyride
  • معرفی بازی: Jetpack Joyride
  • معرفی بازی: Jetpack Joyride
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا