اپلیکیشنی برای شکستن سد‌های اخذ گواهینامه

۱۸ سالگی برای همه پر از هیجان و برآورده شدن انتظارات است؛ انتظار برای رسیدن به سن قانونی و داشتن اختیارات بیشتر. یکی از این امتیازات که در سن ۱۸ سالگی به دست می‌آوریم آزمون رانندگی و دریافت گواهی‌نامه رانندگی است که از اولین اقداماتی است که یک ۱۸ ساله به سراغ آن می‌رود.

موبنا – اما زهی خیال باطل… این فرآیند آنقدرهاام که در ظاهر می‌بینیم ساده نیست! باید چندین جلسه کلاس تئوری بگذرانید و ساعت های زیادی با مربی تمرین کنید و حداقل یک بار در امتحان رد شوید!

مرور چند باره‌ی کتاب راهنما و به خاطر سپردن تابلو‌های مختلف کار سخت و وقت گیری است و از طرفی آشنا نبودن با سوالات آزمون هم کار را دشوار تر می‌کند.

اما مطمئنا هر درد درمانی هم دارد. اپلیکیشن آزمون اصلی آیین نامه ۹۵ برنامه ای است که می‌تواند شما را در این راه یاری کند و قبول شدن شما را تضمین کند.

برنامه از رابط کاربری خوبی برخوردار است و کار کردن با آن بسیار ساده است. از طرفی این مزیت را به نسبت کتاب‌های آیین نامه معمولی دارد که می‌تواند همه جا همراه شما باشد و هر زمان که خواستید آن را مرور کنید.

اپلیکیشنی برای شکستن سد‌های اخذ گواهینامهبرنامه از دو بخش تابلو‌ها و علائم و آزمون تشکیل شده است. در بخش اول همه تابلو‌ها،علائم و نشانه‌های راهنمایی و رانندگی در یک لیست قرار گرفته‌اند؛ به این صورت که برای هر علامت یک کارت وجود دارد که تصویر تابلو و نام یا پیامی که تابلو برای ما دارد کنار آن نوشته شده است.

تابلوهای‌ راهنما فراوان اند و بعضی از آن شباهت زیادی دارند که باعث سردرگمی می‌شود. تنها راه به خاطر سپردن همه آن‌ها مرور دوباره و دوباره است که خواندن با اپلیکیشن باعث تسریع این امر می‌شود.

بخش بعدی برنامه، آزمون‌های تستی است که شبیه ساز آزمون‌های آموزشگاه رانندگی هستند و شرایط و زمان بندی مشابه آن را دارند. در این بخش چندین آزمون مختلف وجود دارد و شما پس از مطالعه کتاب و تابلو‌ها می‌توانید به سراغ آن بروید و خود را بسنجید.

هر آزمون ۳۰ سوال چهار گزینه‌ای دارد و شما برای پاسخ دادن به آن‌ها ۲۰ دقیقه زمان دارید. پس از پاسخ دادن به همه سوالات برنامه تعداد پاسخ‌های صحیح و وضعیت قبولی شما را در یک کادر نشان می‌دهد و سپس نوبت به تحلیل آزمون می‌رسد. در این قسمت شما می‌توانید که کدام پاسخ شما صحیح و کدام نادرست بوده و در صورت نادرست بودن، پاسخ درست را نیز به شما نشان می‌دهد.

با این برنامه شما می‌توانید هر زمان و هرجایی که فرصت داشتید کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی را مرور کنید و آزمون های مختلف آن شما را برای آزمون اصلی آماده  می‌کنند.  در این برنامه ۱۸ آزمون استاندارد مختلف وجود دارد که شما با انجام چندتای آن می‌توانید از موفقیت خود مطمئن شوید.

نقاط  قوت:

• آزمون‌های متنوع

• تحلیلگر آزمون

نقاط ضعف:

• نقطه ضعفی یافت نشد

کافه‌بازار
  • اپلیکیشنی برای شکستن سد‌های اخذ گواهینامه
  • اپلیکیشنی برای شکستن سد‌های اخذ گواهینامه
  • اپلیکیشنی برای شکستن سد‌های اخذ گواهینامه
  • اپلیکیشنی برای شکستن سد‌های اخذ گواهینامه
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا