معرفی بازی: Hot Wheels- Race Off

Hot Wheels عنوانی ماشین سواری و بی‌نهایت جذاب است. در این بازی شما کنترل و هدایت ماشین‌های هاترود را برعهده خواهید داشت و باید سعی کنید با پشت سرگذاشتن مسیری پر دست انداز و پیچیده، به خط پایان برسید. هات ویلز عنوانی پر از جزئیات، زیبا و سرگرم‌کننده است.

موبنا – با ما در ادامه همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر این عنوان مسابقه‌ای هیجان‌انگیز.

مرور بازی:

هات ویلز بازی سختی است. درواقع این بازی از آن دسته ماشین سواری‌هایی نیست که به محض شروع گاز داده و سریع به خط پایان برسید. کنترل و هدایت ماشین‌های این بازی قلق خاص خودش را داشته و درصورتی که نتوانید کنترل ماشین را بدست بگیرید، به سرعت شکست خورده و باید مرحله را از ابتدا آغاز کنید.

معرفی بازی: Hot Wheels- Race Off

هات ولیز دو بخش مجزای تک نفره و چند نفره را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در بخش تک نفره بازی شما با چیزی حدود ۵۰ مرحله مختلف رو به رو می‌شوید که هرکدام مسیری متفاوت با پیچ و خم‌های خاص خودش را دارد. با شروع هر مرحله، باید انگشت خود را روی پدال گاز که در سمت راست صفحه قرار دارد نگه دارید تا ماشین حرکت خود را آغاز کند. برای ترمز کردن و یا حرکت به عقب هم تنها کافی است از دست چپ خود استفاده کرده و پدال ترمز را فشار دهید.

تمام سختی گیم‌پلی این عنوان نیز به نحوه کار کردن شما با این دو پدال بستگی دارد، به نحوی که اگر زیادی انگشت خود را روی پدال گاز نگه دارید و یا به موقع پدال ترمز را فشار ندهید، ماشین تعادل خود را از دست داده و منفجر خواهد شد. البته این حفظ تعادل تنها چالش شما در این بازی نیست؛ با پیمودن مسیر پیست مسابقه، بنزین ماشین‌تان نیز رو به تمام شدن می‌رود. شما باید سعی کنید هرچه سریع‌تر خود را به گالن‌های بنزینی که در مسیر قرار داده شده برسانید تا مجدداً سوخت ماشین‌تان پر شود.

معرفی بازی: Hot Wheels- Race Off

و اما در بخش چند نفره بازی که از لول ۷ به بعد قابل دسترسی خواهد بود، می‌توانید با سایر بازیکنان آنلاین در سرتاسر دنیا به رقابت پرداخته و مهارت‌های خود را به چالشی حسابی بکشید.

خوشبختانه در هات‌ولیز با تنوع و جزئیات بالایی سروکار خواهیم داشت. از انواع و اقسام ماشین‌های هاترود گرفته تا مسیرها و پیست‌های مختلف که همگی به زیبایی و ظرافت خاصی طراحی شده‌اند؛ به نحوی که مطمئناً از تماشای آن همه تنوع و کیفیت در محیط بازی لذت زیادی خواهید برد. صداگذاری ماشین‌ها و محیط بازی و علی‌الخصوص موسیقی‌ای که حین سواری به گوش می‌رسد نیز همگی به خوبی انتخاب شده و جذابیت خاصی به این عنوان بخشیده‌اند.

در این بازی با بیش از سی ماشین محتلف رو به رو می‌شوید که تمامی آن‌ها قابلیت ارتقاء نیز دارند. هرچند برای ارتقاء دادن وسیله نقلیه خود، باید سکه‌هایی که درمسیر می‌بینید را جمع کرده و آن‌ها را خرج کنید.

معرفی بازی: Hot Wheels- Race Off

هات‌ویلز عنوان جذابی است، جدا از گیم‌پلی این بازی که به ذاته جذاب و سرگرم‌کننده است، راحتی و روان بودن کنترل ماشین و  گرافیک بالا و طراحی زیبای محیط بازی، همگی در کنار هم عنوانی با ارزش و سرگرم‌کننده را تشکیل داده‌اند. عنوانی که بی‌شک طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای را راضی خواهد کرد.

اپ‌استور گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Hot Wheels- Race Off
  • معرفی بازی: Hot Wheels- Race Off
  • معرفی بازی: Hot Wheels- Race Off
  • معرفی بازی: Hot Wheels- Race Off
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا