Bubble Shoot: بازی با توپ‌های رنگی

Bubble Shoot اسم یکی از بازی‌های شرکت RUNNERGAMES است و همانطور که از اسمش پیداست، با استفاده از توپ‌های رنگی باید آن‌هایی را که هم رنگ هستند، هدف قرار دهید.

موبنا – این سبک بازی از جمله پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی است که بیشتر مردم حداقل مشابهش را روی دستگاه خود نصب دارند. در ادامه مروری بر این بازی جذاب خواهیم داشت.

Bubble Shoot یک بازی پرتاب توپ با دو سبک مختلف است. در ابتدای ورود به بازی دو سبک Puzzle و Arcade پیش روی شما قرار می‌گیرد. پازل دارای ۳دنیای مختلف با مراحل متنوع و چالشی است. از همان ابتدا باید فکر اینکه با یک بازی ساده و کودکانه روبرواید را از سر بیرون کنید، چون در ادامه‌ی مراحل و در  مواجه شدن با چالش‌‌های متنوع، به اهمیت سرعت عمل و دقت پی می‌برید. گرفتن امتیاز و ستاره از همان ابتدا هم کار دشواری است و شیب سختی در مرحله ۱۲ شما را به یک چالش واقعی دعوت می‌کند به طوری که برای عبور از این مرحله احتمالا مجبورید بارها و بارها تلاش کنید. بعد از آن هر چند مرحله نسبتا راحت یه مرحله‌ی چالشی و سخت پیش رو خواهید داشت. وجود بلوک‌های سنگی و چوبی و فلزی از جمله موانعی است که بین توپ‌های رنگی وجود دارد و به راحتی دست از سر شما برنم‌دارند. در Arcade اوضاع بهتر است و شیب سختی ملایم‌تر پیش می‌رود. وجود آپشن‌های متنوع و رنگی نسبت به مورد اول جذابیت بیشتری دارد. در این سبک باید سکه‌هایی که داخل حباب و بین توپ‌ها قرار دارد را هدف قرار داده و جمع کنید. همچنین هر مرحله از الگو و چیدمان متفاوتی پیروی می‌کند تا در این اوضاع، امکان ایجاد تنوع به درجه‌ی خوبی می‌رسد و از یکنواخت شدن آن بکاهد. بنابراین شما به این زودی‌ها ازین بازی خسته نخواهید شد. گیم‌پلی روان و سبک بازی مناسب هر دستگاهی‌ست اما باید از خیر گرافیک جذاب و پر زرق و برق، برای یک بازی در این سطح بگذرید. سازندگانِ بازی با قرار دادن یک ملودیِ مناسب و صدای حرکت توپ‌ها در صدد ایجاد فضای شاد و مفرحی برآمدند اما بهتر بود در بخش افکت‌های صوتی وسواس بیشتری خرج می‌شد.

با تمام این اوصاف و توضیحاتی که ارائه شد Bubble Shoot یک بازیِ سرگرم‌کننده برای تمام سنین و مناسب اوقات فراقت است. در کنار این بازی می‌توان لحظاتی را بدون هیجان‌های پر سر و صدای دیگر بازی‌ها در محیطی رنگی و ساده سپری کرد. فقط باید به اعصابتان مسلط باشید و خیلی از باخت‌های پیاپی اعصاب خود را به هم نریزید.

کافه‌بازار مایکت
  • Bubble Shoot: بازی با توپ‌های رنگی
  • Bubble Shoot: بازی با توپ‌های رنگی
  • Bubble Shoot: بازی با توپ‌های رنگی
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا