مایکروسافت بالاخره سراغ به‌روزرسانی «ویندوز ۱۰ موبایل» رفت

شرکت مایکروسافت نسخه آزمایشی ویرایش جدید سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل را برای اعضای گروه «چرخه سریع» عرضه کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – آن دسته از کاربران سیستم عامل موبایلی «ویندوز ۱۰ موبایل» که در پروژه «چرخه سریع» مایکروسافت عضو شده‌اند هم‌اکنون می‌توانند ویرایش آزمایشی ویرایش بعدی این سیستم عامل را با کد «۱۵۲۲۳» در اختیار بگیرند.

اعضای این پروژه پیش از دیگر کاربران به نسخه جدید این سیستم عامل که البته هنوز نهایی نشده است دسترسی خواهند داشت. ولی از آنجایی که این نسخه از سیستم عامل هنوز مورد تایید آزمایش‌های نهایی قرار نگرفته است، ممکن است برخی حفره‌های نرم‌افزاری در آن وجود داشته باشد.

به گفته مایکروسافت این همان هزینه‌ای است که علاقمندان به «ویندوز ۱۰ موبایل» می‌بایست بدهند تا پیش از دیگر کاربران بتوانند این سیستم عامل را در اختیار بگیرند. مابقی کاربران می‌بایست اندکی منتظر بمانند تا آزمایش‌های نهایی روی این سیستم عامل انجام شود و مایکروسافت به صورت عمومی نسخه جدید را روانه بازار کند.

مایکروسافت بالاخره سراغ به‌روزرسانی «ویندوز ۱۰ موبایل» رفت

همان طور که گفته شد مشترکان طرح «چرخه سریع» نسخه جدید را با کد ۱۵۲۲۳ در اختیار می‌گیرند. این نسخه تغییرات زیادی را شامل نمی‌شود. ولی مهم‌ترین تفاوت‌های آن نسبت به نسخه کنونی به صورت زیر معرفی شده است:

  • رفع مشکل نمایش نخستین پروفایل وی‌پی‌اِن در بخش تنظیمات وی‌پی‌اِن به آدرس Settings>Network & Wireless>VPN
  • رفع مشکل در بخش تنظیمات زمان برای کشورهای چین و ژاپن
  • رفت مشکل در بخش‌های «فون آپدیت» و «ویندز آپدیت» بر اساس بازخوردهای دریافت شده از کاربران به آدرس Settings>Update & Security

مایکروسافت برای مدت‌های طولانی توجهی به نسخه موبایلی سیستم عامل ویندوز ۱۰ نداشت و این به‌روزرسانی نشان می‌دهد که شرکت مذکور بار دیگر به بازار دستگاه‌های موبایلی هم توجه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا