استقبال کاربران تلگرام از ربات خدمات بانک تجارت

با گذشت شش ماه از راه اندازی ربات تلگرامی بانک تجارت ، تعداد دنبال کنندگان این ربات به ۶۰۰۰ کاربر رسید.

موبنا – به گزارش موبنا و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، ابراهیم کاظم پور سخنگوی این بانک روز چهارشنبه دهم خرداد ماه با بیان این مطلب خاطرنشان کرد : اقبال قابل ملاحظه کاربران پیام رسان اجتماعی تلگرام به کانال بانک تجارت، سبب شد که رباتی در این کانال با هدف معرفی محصولات و خدمات بانک، ارائه آموزش های مهم و مفید مرتبط با خدمات بانکی راه اندازی شود.
وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد دنبال کنندگان کانال تلگرام بانک تجارت در بازه زمانی ۹ ماهه ، افزود: تعداد دنبال کنندگان این ربات تلگرامی اکنون به شش هزارکاربر رسیده است و با توجه به این رشد قابل ملاحظه درنظر داریم بخش های متنوع دیگری را به این ربات اضافه کنیم .
سخنگوی بانک تجارت ضمن دعوت از کاربران پیام رسان اجتماعی تلگرام برای پیوستن به ربات تلگرامی این بانک به نشانی ITTejaratBankbot گفت: کاربران پس از ورود به این ربات با انتخاب آیکون فهرست قادرخواهند بود اطلاعات جامعی در زمینه خدمات نوین بانکی و بانکداری الکترونیک ،انواع سپرده‌ها و تسهیلات و نرم‌افزارهای بانکی مورد نیاز را دریافت کنند.
بانک تجارت برنامه ی توسعه حضور در شبکه ها و رسانه های اجتماعی را از دوسال پیش هم راستا با تحولات فناوری های روز آغاز کرده و در حال حاضر در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به صورت ۲۴ ساعته طی هفت روز پاسخگوی بیش از ۲۳۰۰۰ کاربر این شبکه است. همچنین کاربران می توانند از طریق نشانی http://www.telegram.me/tejaratbank2 به کانال رسمی تلگرامی این بانک دسترسی پیداکنند . در صورت بروز هرگونه مشکل در ربات و کانال تلگرام بانک تجارت ، مخاطبان می توانند از طریق نام کاربری Tejaraatbank@ در تلگرام با پشتیبانی کانال تماس حاصل نمایند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا