مشخصات رسمی «وان‌پلاس ۵» اعلام شد

در این دستگاه از پردازنده موبایلی «اسنپدراگون ۸۳۵» به همراه رم ۸ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ استفاده شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «وان‌پلاس ۵» در تاریخ ۲۰ ژوئن به صورت رسمی معرفی می‌شود و قرار است دو روز بعد از آن به دست کاربران جهانی برسد. منابع خبری بر اساس کدهای منبع منتشر شده روی نسخه هندی فروشگاه اینترنتی آمازون گزارش دادند کها ین گوشی هوشمند به تراشه «اسنپدراگون ۸۳۵» کوالکام مجهز شده است و هشت هسته پردازشگر را به همرا پردازنده گرافیکی «آدرِنو ۵۴۰» شامل می‌شود.

در این کدهای منبع مشخص شده است که پرچمدار جدید گوشی‌های وان‌پلاس رم ۸ گیگابایتی را در خود جا داده است و کاربر هر تعداد عملیات مجزا را در این گوشی هوشمند به صورت همزمان انجام دهند با مشکلی مواجه نخواهد شد.

این گوشی هوشمند امروز وارد مرکز استانداردسازی «گیک‌بِنچ» شد و بر اساس آن تمام مشخصات نهایی آن اعلام شد. مرکز مذکور نیز تایید کرد که در این دستگاه از پردازنده موبایلی «اسنپدراگون ۸۳۵» به همراه رم ۸ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ استفاده شده است.

مشخصات رسمی «وان‌پلاس ۵» اعلام شد

در حالی که توانایی هر هسته پردازشگر این گوشی به صورت مجزا ۱۹۱۷ محاسبه شد، توانایی هسته‌های آن به صورت همزمان ۶۵۶۲ بود. بر این اساس می‌توان گفت امتیاز «وان‌پلاس ۵» در مرکز استانداردسازی «گیک‌بِنچ» با امتیاز گوشی هوشمند «اچ‌تی‌سی یو۱۱» یکی است. امتیاز گوشی اچ‌تی‌سی نیز به ترتیب ۱۹۱۲ و ۶۱۳۷ محاسبه شده بود.

پرچمدار جدید گوشی‌های اچ‌تی‌سی باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است و دوربین دیجیتالی اصلی آن حسگر دوگانه را شامل می‌شود. این دوربین امکان تهیه تصویر باکیفیت‌تر و واضیح‌تر را فراهم می‌کند و البته چندی پیش نخستین تصویر گرفته شده با آن توسط «پیت لائو» مدیرعامل شرکت وان‌پلاس منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا