«گلکسی اس۸» سامسونگ ۱۰۰ دلار ارزان شد

سایت اینترنتی سامسونگ و فروشگاه زنجیره‌ای «بِست بای» هم‌اکنون مدل قفل نشده دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» را ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از قبل می‌فروشند.

موبنا، رضا خواجه وند – حدود دو هفته بعد از اینکه برای نخستین بار مدل قفل نشده دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» وارد بازار شد، سامسونگ امروز از طرح جدیدی خبر داد تا دامنه عرضه این دو محصول گسترده‌تر شود.

سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد کاربران هم‌اکنون می‌توانند از روی سایت اینترنتی شرکت مذکور و فروشگاه زنجیره‌ای «بِست بای» و همچنین مراکز دیگری چون آمازون،‌ تارگِت و ای‌بِی مدل قفل نشده این دو گوشی هوشمند را خریداری کنند.

«گلکسی اس۸» سامسونگ ۱۰۰ دلار ارزان شد

ولی بیانیه سامسونگ به اینجا ختم نمی‌شود. سایت اینترنتی سامسونگ و فروشگاه زنجیره‌ای «بِست بای» هم‌اکنون مدل قفل نشده دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» را ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از قبل می‌فروشند. این مسئبه به آن معنی خواهد بود که شما هم‌اکنون می‌توانید به جای پرداخت ۷۲۵ دلار، گوشی هوشمند اس۸ را با قیمت ۶۲۵ دلار بخرید. همچنین مدل «اس۸ پلاس» به جای آنکه ۸۲۵ دلار فروخته شود با قیمت ۷۲۵ دلار به دست مشتری می‌رسد. البته به جز مورد مذکور، حراجی آنلاین «ای‌بِی» که پیش از این گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» را ۷۰۰ دلار می‌فروخت هم‌اکنون آن را با قیمت ۶۰۰ دلار عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا