Postto: تصاویر متحرک معرکه بساز!

هیچ وقت تبدیل یک عکس معمولی به عکس متحرک با کلی عناصر انیمیشنی جذاب خسته کننده نخواهد شد، اما این قصه در Postto کاملا متفاوت است. به قدری ساخت گیف با این برنامه لذت بخش است که جدا از هدف اصلی‌تان برای ساخت عکس، شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند.

موبنا – اول باید کلیتی از برنامه را توضیح داد. Postto ویرایشگری است که یک افکت چندثانیه‌ای روی عکس شما می‌اندازد و آن را به گیف تبدیل می‌کند و در ادامه ابزارها و عناصری در اختیارتان قرار می‌دهد تا این گیف را شخصی‌سازی کنید. برای این کار هم می‌توانید از دوربین برای گرفتن عکس استفاده کنید، از عکس‌ها و یا گیف‌های گالری استفاده کنید و یا حتی از گیف‌هایی که در همین برنامه وجود دارد و هر روز به تعدادش اضافه می‌شود استفاده کنید.

در ابتدای برنامه یک افکت کلی روی تصویر می‌گذارید. این افکت‌ها زیادند و در دسته‌بندی‌های مختلفی وجود دارند. اگر چه خیلی روی این دسته‌بندی‌ها فکر نکنید و سر فرصت همه را امتحان کنید، چون هر کدام از آن‌ها جذابیت خاص خود را دارد. در همین اول کار متوجه یک مورد خوب می‌شوید و آن اینکه برنامه نیامده همه‌ی این عناصر و افکت‌ها را از اول در برنامه بگنجاند و اجازه می‌دهد شما هر کدام را که احتیاج دارید دانلود کنید. این دانلود با یک آیکون کوچک و بدون کوچک‌ترین دردسر ممکن انجام می‌شود.

بعد از اینکه افکت‌ اصلی خود را انتخاب کردید به مرحله بعد می‌روید. اگر حوصله تنظیمات ندارید همینجا می‌توانید گیف خود را به اشتراک بگذارید اما پیشنهاد ما این است حتما به تنظیمات بروید. در این بخش خواهید دید که تک تک عناصر را می‌توانید هم تغییر دهید و هم اینکه بسیار انیمیشن‌های کوچک را نیز به عکس اضافه کنید.استیکرهای بسیار زیادی در برنامه گنجانده شده که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند.

با رفتن به برگه فریم حتی می‌توانید کلیت کار را نیز تغییر دهید و دوباره از نو یک طرح جدید بسازید. در واقع با حذف و اضافه تک تک بخش‌ها و در نهایت گذاشتن افکت بر روی تصویر می‌توان گیفی تولید کرد که از هر جهت شخصی و یک‌تا باشد.برای نوشتن هم مشکلی نخواهید داشت و خوشبختانه این برنامه اجازه‌ی تایپ فارسی را نیز به شما خواهد داد و اگر هم برای کشیدن خط و نقش احتیاجی پیدا کردید در بخش Mashup این گزینه نیز براش شما در نظر گرفته شده است.

در اول برنامه می‌توانید گیف‌هایی که دیگران ساخته‌اند را ببینید و اگر خود شما ثبت نام کرده باشید و البته بخواهید می‌توانید گیف‌هایی که می‌سازید را به دیگران نشان دهید، در غیر این صورت این برنامه امکان اشتراک‌گذاری در اکثر برنامه‌های معروف را در اختیار کاربران قرار داده است. اگر چه ما هر چه کردیم در تلگرام به خوبی پست نشد و فکر کنم باید به فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و از این قبیل سایت‌ها اکتفا کرد. درنهایت باید گفت اگر ذره‌ای به این کارها علاقه دارید به هیچ وجه انجام این کار را از دست ندهید. Postto عالی است و همه‌ی سلایق را راضی خواهد کرد.

نقاط قوت:

– مجموعه زیادی از افکت‌های متحرک

– استیکرهای متنوع، متعدد و با کیفیت

– ایجاد افکت‌های ثانویه

– قاب‌بندی‌های جذاب و متحرک

– امکان نوشتن بر روی تصویر و کشیدن خط و نقش

– مجموعه‌ای از گیف‌های جذاب

اپ‌استور گوگل‌پلی
  • Postto: تصاویر متحرک معرکه بساز!
  • Postto: تصاویر متحرک معرکه بساز!
  • Postto: تصاویر متحرک معرکه بساز!
  • Postto: تصاویر متحرک معرکه بساز!
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا