معرفی بازی: Astro Boy

Astro Boy عنوانی امتیازی و محصول کمپانی Lavatin Games است. در این بازی شما نقش یک فضانورد پرنده را بر عهده دارید و باید از روی اجرام آسمانی مختلف پریده و ستاره‌هایی که به دور این اجرام در حال چرخیدن هستند را جمع کنید.

موبنا – علی رغم امتیازی بودن این بازی، شما در این عنوان با مراحل مختلف رو به رو خواهید شد که هرکدام ماموریت خاصی را برای شما در نظر گرفته‌اند. Astro Boy عنوان ساده‌ای است، همه‌چیز در این عنوان از گیم‌پلی آن گرفته تا طراحی محیط بازی، همگی طراحی ساده‌ای دارند. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

همان‌طور که گفتیم، شما در این بازی نقش یک فضانورد را برعهده دارید و باید عازم کهکشان شده و سفر خود را میان سیاره‌ها آغاز کنید. فضای این بازی از تعدادی سیاره رنگارنگ تشکیل شده که در حال چرخیدن به دور خود هستند. شما باید به نوبت و با هدف‌گیری درست و به موقع، از سیاره‌ای به سیاره دیگر پریده و در این میان ستاره‌هایی که در مسیر می‌بینید را جمع کنید.

معرفی بازی: Astro Boy

برای پریدن تنها کافی است منتظر زمان مناسب مانده و سپس به صفحه ضربه وارد کنید تا فضانورد شما روی سیاره دیگری بپرد. فقط بهتر است خوب حواس خود را جمع کنید، در صورت هدف‌گیری و یا زمان‌بندی اشتباه، فضانورد شما در فضای بیکران رها شده و شما باید مرحله را از اول آغاز کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه در این بازی عجله نکنید.

در هر یک از مراحل این بازی، شما ماموریتی مشخص خواهید داشت و این ماموریت چیزی نیست جز جمع کردن تعداد خاصی ستاره. با جمع کردن تعداد مشخصی از ستاره‌ها، مرحله به اتمام رسیده و شما عازم مرحله بعدی خواهید شد.

تمام گیم‌پلی این بازی به همین‌جا ختم می‌شود. در این بازی خبری از جزئیات زیاد و آیتم‌های مختلف نیست. درست است که گیم‌پلی راحت و روان Astro، جذابیت‌های لازم را در این عنوان امتیازی ایجاد کرده است، اما کماکان جای خالی جزئیات بیش‌تر به شدت در آن احساس می‌شود. برای مثال سازندگان می‌توانستند موانع مختلفی را نیز در مسیر قرار داده تا بازیکن با چالش بیش‌تری رو به رو شود. محدودیت زمانی، قابلیت شخصی‌سازی کاراکتر و استفاده از مَپ‌های مختلف نیز می‌توانست جذابیت این عنوان را به میزان چشم‌گیری افزایش دهد.

معرفی بازی: Astro Boy

البته Astro در حالت فعلی‌اش نیز خالی از لطف نیست. محیط بازی طراحی به نسبت قابل قبولی دارد، هرچند در این بخش نیز با همان مشکل کمبود جزئیات محیط طرف هستیم. منو بازی نیز طراحی ساده‌ای دارد و حتی در برخی قسمت‌ها در رابط کاربری بازی نیز کمبود حس می‌شود.

Astro بیش‌تر شبیه یک عنوان نیمه تمام است، عنوانی که ایده‌ای جذاب و محیطی خسته کننده دارد. در میان خیل عظیم بازی‌هایی که هر روزه به بازار ارائه می‌شوند، بعید به نظر می‌رسد Astro بتواند جایگاه ویژه‌ای برای خود پیدا کند. هرچند درنهایت اگر از طرفداران بازی‌های امتیازی باشید و دنبال عنوانی جدید می‌گردید، شاید تجربه یک‌باره این بازی خالی از لطف نباشد.

گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Astro Boy
  • معرفی بازی: Astro Boy
  • معرفی بازی: Astro Boy
  • معرفی بازی: Astro Boy
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا