معرفی بازی: Subway City Runner

Subway City Runner یک بازی رانر و محصول کمپانی Micoro است. در این بازی نیز مانند تمامی عناوین رانر، شما باید شخصیت اصلی بازی را هدایت کرده و موانع مختلف مسیر را پشت سر بگذارید.

موبنا – عناوین رانر به دلیل گیم‌پلی ساده و پرهیجان خود، معمولاً طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کنند. خوشبختانه Subway Runner نیز یکی دیگر از عناوین این سبک است که توانسته با گیم‌پلی راحت و روان و طراحی به نسبت قابل قبول، عنوانی باکیفیت را به بازیکنان ارائه کند. با ما در ادامه همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر این عنوان رانر جدید و جذاب.

مرور بازی:

همان‌طور که گفتیم، در این بازی شما باید کاراکتر اصلی را در سطح شهر و از میان موانع مختلفی که در مسیرتان قرار می‌گیرد، هدایت کنید. برای این‌کار تنها کافی است انگشت خود را در جهت مورد نظر روی صفحه کشیده تا کاراکتر شما به همان جهت حرکت کند. علاوه بر حرکت به چپ و راست، شما می‌توانید با رسیدن به موانع از روی آن‌ها پریده و یا از زیر آن‌ها گذر کنید.

خوشبختانه محیط بازی جزئیات زیادی را به کاربر ارائه می‌کند. موانع راه شما را انواع و اقسام وسایل نقلیه و علی الخصوص اتوبوس‌های غول پیکری تشکیل می‌دهند که گاهی با سرعت زیاد به سمت شما در حال حرکتند. البته این اتوبوس‌ها تنها موانع مسیر شما نخواهند بود. علاوه بر حرکت روی زمین، گاهی نیز می‌توانید روی سقف اتوبوس‌های در حال حرکت پریده و یا سوار بر جت‌پک شده و بر فراز شهر به پرواز درآیید.

Subway City Runner پر از آیتم‌های جانبی است که هرکدام نیز قابلیت ارتقاء دارند. برای ارتقاء این قابلیت‌ها باید از شمش‌های طلایی استفاده کنید که در طول مسیر و حین دویدن بدست خواهید آورد. علاوه بر آپگرید کردن توانایی‌های خود، می‌توانید کاراکتر اصلی بازی را نیز شخصی سازی کرده و یا کاراکتر جدیدی خریداری کرده و با آن وارد بازی شوید.

معرفی بازی: Subway City Runner

هرچند بدون شک گرافیک محصول نهایی ارائه شده توسط کمپانی Micoro در حد خوب و قابل قبولی است و شما را ناامید نخواهد کرد، اما در عین حال نمی‌توان طراحی و گرافیک این بازی را خیره کننده نامید. صداگذاری بازی نیز در حد قابل قبولی بوده ولی کماکان جای خالی موسیقی هیجان‌انگیزتر در این عنوان کاملاً احساس می‌شود.

استفاده از کاراکترهای مختلف و جزئیات زیاد در محیط، تنوع خوبی به این عنوان بخشیده، به نحوی که گیم‌پلی بازی به این سادگی‌ها برای‌تان تکراری و خسته‌کننده نخواهد شد. گرافیک بازی نیز همان‌طور که گفتیم در حد قابل قبولی است، سازندگان توانسته‌اند با طراحی محیط شهری زیبا و پر جزئیات، عنوان زیبا و باکیفیتی را به بازیکنان ارائه کنند.

درنهایت می‌توان Subway City Runner را عنوان جذابی نامید. عنوانی که مطمئناً طرفداران بازی‌های رانر را ناامید نخواهد کرد.

گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Subway City Runner
  • معرفی بازی: Subway City Runner
  • معرفی بازی: Subway City Runner
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا