مشخصات مدل بعدی گوشی هوشمند گوگل اعلام شد

نخستین و مهم‌ترین قابلیتی که گوگل برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته نمایشگر آن با یک سایز غیرمتعارف و کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۳۱۲ پیکسلی است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – سری بعدی گوشی‌های هوشمند گوگل به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود با این وجود این مسئله به آن معنی نخواهد بود که از هم‌اکنون نمی‌توانید اطلاعات مربوط به آن را در اختیار داشته باشید. مرکز استانداردسازی «جی‌اف‌اکس‌بنچ» هم‌اکنون این محصول را برای انجام آزمایش‌های نهایی در اختیار گرفته و پس از انجام تحلیل های لازم اطلاعات آن را روی سایت اینترنتی خود قرار داده است. به گفته این مرکز نسخه بزرگتر مدل بعدی گوشی هوشمند گوگل «پیکسل اکس‌ال ۲» نام دارد.

نخستین و مهم‌ترین قابلیتی که گوگل برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته نمایشگر آن با یک سایز غیرمتعارف و کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۳۱۲ پیکسلی است. این مسئله نشان می‌دهد که طول نمایشگر گوشی هوشمند جدید نسبت به محصولاتی که هم‌اکنون در بازار عرضه می‌شوند اندکی بیشتر است. با این کیفیتی که اعلام شده است احتمال می‌رود نمایشگر گوشی هوشمند جدید گوگل ۵.۶ اینچی باشد.

مشخصات مدل بعدی گوشی هوشمند گوگل اعلام شد

در بخش دیگر گفته شده است که این گوشی هوشمند همراه با پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۵» به دست کاربران می‌رسد و رم آن ۴ گیگابایتی است. گوگل این گوشی هوشمند را با حافظه داخلی ۱۰۰ گیگابایتی عرضه می‌کند که ظرفیت این حافظه هم غیرمتعارف است و احتمال می‌رود از حافظه ۱۲۸ گیگابایتی بخشی به عنوان اطلاعات داخلی سیستم اشغال شده باشد.

دوربین دیجیتالی اصلی که گوگل برای این فبلت در نظر گرفته ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. البته باید توجه داشت گوگل هنوز هیچ یک از این اطلاعات را تایید نکرده است و اینها فعلا روی ایتنرنت منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا