معرفی بازی: Mahjong

مهجونگ یا ماجونگ یا هرطور که دوست دارید بنامیدش، عنوان یک بازی فکری و بسیار جذاب است. ماجونگ درواقع یک بازی چینی قدیمی است که معمولاً در آن چهار بازیکن با ۱۴۴ مهره یکسان که روی آن‌ها تصاویر نمادها و شخصیت‌های چینی نقش شده، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

موبنا – در این عنوان نیز با نسخه مجازی این بازی قدیمی سرو کار دارید و کار اصلی شما درواقع حذف مهره‌های موجود در صفحه با تطبیق مهره‌های یکسان با یکدیگر است. ماجونگ عنوان بی‌نهایت جذاب و سرگرم‌کننده‌ای است، عنوانی که می‌تواند ساعت‌ها فکر و ذهن شما را به خود مشغول کند. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

همان‌طور که گفتیم، در این بازی شما با تعدادی مهره طرفید که روی صفحه‌ای چیده شده‌اند. این مهره‌ها بر اساس تصاویری که روی آن‌ها نقش بسته، دو به دو باهم مشابه هستند. شما باید با تطبیق دو مهره‌ای که تصویر یکسانی دارند، یک به یک تمام مهره‌ها را از صفحه خارج کنید تا درنهایت مهره‌ای در صفحه نماند.

معرفی بازی: Mahjong

البته ناگفته نماند که برخی از این مهره‌ها روی هم قرار گرفته‌اند و به همین دلیل برای دسترسی به مهره‌های زیرین، شما باید ابتدا مهره‌های رویی را بر دارید. هرجا هم که به بن بست خوردید، تنها کافی است روی گزینه Hint کلیک کرده تا بازی به کمک شما بیاید.

در طراحی مهره‌های بازی، مانند نسخه اصلی ماجونگ، از تصاویر و نمادهای چینی استفاده شده است. هرچند سازندگان برای ایجاد تنوع در عنوان خود، دو تم مختلف دیگر نیز برای مهره‌ها در نظر گرفته‌اند. تغییر تصاویر مهره‌ها و درنهایت تغییر رنگ پس زمینه، تنها آیتم‌های جانبی‌ای است که این بازی در اختیار شما قرار خواهد داد.

البته در این عنوان قسمتی هم برای چالش‌های روزانه در نظر گرفته شده که می‌توانید با مراجعه به این قسمت، مراحل را به طور روزانه پی‌گیری کنید.

معرفی بازی: Mahjong

درواقع تمام بار جذابیت این بازی را گیم‌پلی منحصر به فرد آن بر دوش می‌کشد. گیم‌پلی‌ای که علاوه بر به چالش کشیدن فکر و قدرت تمرکز شما، می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند.

در ماجونگ خبری از گرافیک خیره کننده و جزئیات بسیار نیست. یک صفحه و تعدادی مهره تمام آن‌چیزی است که در این بازی در اختیار خواهید داشت. بنابراین شما باید تمام تمرکز خود را به ترتیب یکی کردن مهره‌های صفحه اختصاص دهید.

ماجونگ عنوان جذابی است، استفاده از نمادهای چینی عجیب و غریب و در عین حال جذاب و نیز گیم‌پلی این عنوان منحصر به فرد، همگی ماجونگ را به عنوانی ارزشمند تبدیل کرده‌اند. عنوانی که بی‌شک باید آن‌را یک بار هم که شده امتحان کنید.

گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Mahjong
  • معرفی بازی: Mahjong
  • معرفی بازی: Mahjong
  • معرفی بازی: Mahjong
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا