کدام کشورها مدل پیشرفته‌تر پرچمدار اچ‌تی‌سی را در اختیار می‌گیرند؟

در این لیست مشخص شد ساکنان کشورهای چین، تایوان، مالزی، سنگاپور، هند، هنگ‌کنگ، روسیه، عربستان سعودی و فیلیپین به این گوشی هوشمند دسترسی خواهند داشت.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت اچ‌تی‌سی دو مدل متفاوت از پرچمدار جدید خود تولید کرده است. گوشی هوشمند «اچ‌تی‌سی یو۱۱» که هم‌اکنون وارد آمریکا شده است ۴ گیگابایت رم دارد و با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. مدل دیگر این محصول با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد. در حالی که مدل دوم وارد بازار آمریکا نشده است و کاربران فقط در چند کشور به آن دسترسی خواهند داشت.

با توجه به اینکه مدل پیشرفته‌تر این گوشی هوشمند به صورت محدود عرضه شده است، در کدام کشورها می‌توان آن را یافت؟ یکی از توسعه‌دهندگان مرکز ROM در توئیت خود لیست ۹ کشوری که مدل پیشرفته‌تر پرچمدار اچ‌تی‌سی وارد آن می‌شود را منتشر کرد.

کدام کشورها مدل پیشرفته‌تر پرچمدار اچ‌تی‌سی را در اختیار می‌گیرند؟

در این لیست مشخص شد ساکنان کشورهای چین، تایوان، مالزی، سنگاپور، هند، هنگ‌کنگ، روسیه، عربستان سعودی و فیلیپین به این گوشی هوشمند دسترسی خواهند داشت. این لیست اولیه برای عرضه گوشی مذکور است و شرکت سازنده پیش‌بینی کرده است که به زودی نام چند کشور دیگر را هم به آن اضافه کند.

شرکت مخابراتی اسپرینت در آمریکا هم‌اکنون مدل قفل نشده این گوشی هوشمند را با قیمت ۶۹۶ دلار عرضه می‌کند. در مقابل، در سایت اینترنتی HTC.com کاربران می‌توانند این محصول را با پرداخت ۶۴۹ دلار بخرند. البته باید مجدد یادآوری کنیم که این گوشی هوشمند رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد. با این وجود یک کمپانی در شیکاگو موسوم به «اُوِرسیز الکترونیکس» اعلام کرده است که مدل دیگر این محصول با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را با قیمت ۷۵۰ دلار وارد آمریکا می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا