تایید شد: «وان‌پلاس ۵» باریک‌ترین گوشی جهان است

مدیرعامل شرکت وان پلاس در مطلب خود روی شبکه اجتماعی نوشت: «باور کنید! وان‌پلاس ۵ باریک‌ترین پرچمدار در جهان محسوب می‌شود».

موبنا، رضا خواجه وند – تابستان امسال «وان‌پلاس ۵» به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند جهان وارد بازار می‌شود و هم‌اکنون برخی مشخصات آن مشخص شده است و می‌توان آن را در بین محصولات چینی بهترین دانست. این گوشی هوشمند پردازنده پرقدرت «اسنپدراگون ۸۳۵» کوالکام را در خود جا داده است و دوربین دیجیتالی باکیفیت آن به صورت مشترک با شرکت DxO ساخته شده است.

این گوشی هوشمند یک حسگر اثر انگشت را در بخش جلوی دستگاه شامل می‌شود و در آن خبری از جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست.

«پیتر لائو» مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت وان‌پلاس در این زمینه صحبت‌های مختلف به میان آورده است. او روز جاری در شبکه اجتماعی چینی «وِیبو» توضیح داد بدنه «وان‌پلاس ۵» بسیار باریک است و حتی آن را می‌توان باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان دانست.

تایید شد: «وان‌پلاس ۵» باریک‌ترین گوشی جهان است

او در مطلب خود نوشت: «باور کنید! وان‌پلاس ۵ باریک‌ترین پرچمدار در جهان محسوب می‌شود». البته هنوز مشخص نشده است که او فقط پرچمداران را هدف قرار داده است یا با این مطلب خواسته اعلام کند که «وان‌پلاس ۵» باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان است.

«پیتر لائو» همچنی توضیح داد برای آنکه این گوشی هوشمند در باریک‌ترین حالت ممکن ساخته شود هیچ قابلیت کاربردی حذف نشده است و همه آنچه که کاربران در یک پرچمدار پیشرفته مشاهده می‌کنند در این دستگاه وجود خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا