چطور به کمک Siri رمز عبور آیفون را دور بزنیم؟

اگر از Siri بخواهید در مورد وضعیت «داده‌های موبایل» برای شما توضیح داد، حفره موجود در آن نمایان می‌شود و کلید غیرفعال کردن این بخش بدون نیاز به رمز عبور در مقابل شما قرار می‌گیرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – رمز عبور از مهم‌ترین نکاتی است که به شما کمک می‌کند جلوی ورود دیگر کاربران را به فضای داخلی گوشی هوشمند آیفون بگیرید تا امکان هرگونه سرقت اطلاعاتی از بین برود. اگر در این زمینه توجه کافی و لازم وجود نداشته باشد این مسئله می‌تواند تغییر در تنظیمات گوشی، سرقت از حساب بانکی و … را هم به دنبال داشته باشد.

به هر حال، یکی از مشترکان شبکه اجتماعی «ردیت» روش جدیدی پیدا کرده است که از دستیار هوشمند Siri استفاده می‌کند تا در بخش «داده‌های موبایل» در تنظیمات گوشی هوشمند آیفون بدون آنکه رمز عبور را بداند تغییرات ایجاد کند.

اگر شما یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون در اختیار داشته باشید که نسخه سیستم عامل آن بین iOS 9 و iOS 10.3.3 باشد و از Siri بخواهید بخش «داده‌های موبایل» را غیرفعال کند، او به شما می‌گوید بدون وارد کردن رمز عبور قادر به انجام این کار نیست. تا این بخش همه چیز درست به نظر می‌رسد، زیرا این همان اتفاقی است که شما از آیفون توقع دارید.

چطور به کمک Siri رمز عبور آیفون را دور بزنیم؟

با این وجود اگر از Siri بخواهید در مورد وضعیت «داده‌های موبایل» برای شما توضیح داد، حفره موجود در آن نمایان می‌شود و کلید غیرفعال کردن این بخش بدون نیاز به رمز عبور در مقابل شما قرار می‌گیرد تا قابلیت اتصال به اینترنت از طریق سیم کارت را غیرفعال کنید. این همان اتفاقی است که باعث می‌شود به راحتی رمز عبور را در آیفون دور بزنید.

البته باید توجه داشته باشید این مسئله بیشتر از آنکه دردسرساز باشد و خطری را برای شما ایجاد کند، یک اختلال نرم‌افزاری ساده است و مشکلی به وجود نمی‌آورد. زیرا این اتفاق هیچ گونه اطلاعات شخصی را در مورد شما لو نمی‌دهد. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید با دوستانی که آیفون دارند شوخی کنید این گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا