معرفی بازی: Rolling Sky

شاید اغراق نباشد اگر Rolling Sky را یکی از مشهورترین، موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های امتیازی بنامیم. شاید طراحی مراحل جذاب و گیم‌پلی روان این محصول کمپانی Cheetah Games را بتوان بزرگ‌ترین وجه مثبت آن نسبت به سایر عناوین امتیازی دانست.

موبنا – در این بازی با گیم‌پلی ساده‌ای طرفید: هدایت یک توپ قرمز رنگ تا انتهای مسیر! البته این کار اصلاً به این راحتی‌های نبوده و مسیر بازی شما را با چالش‌های بسیاری رو به رو خواهد کرد. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

Rolling Sky تمرکز و سرعت عکس‌العمل شما را هدف قرار داده است. همان‌طور که گفتیم در این بازی تنها با یک توپ سر و کار دارید و باید با هر چه در توان دارید بکوشید تا این توپ را صحیح و سالم به انتهای مسیر برسانید. بگذارید همین اول خیال‌تان را راحت کنیم، در این بازی کار سختی در پیش خواهید داشت!

بازی با ضربه‌ای که به صفحه وارد می‌کنید آغاز می‌شود. با شروع هر مرحله، توپ شما نیز حرکت خود را روی صفحات لغزنده و نامتعادل بازی آغاز می‌کند. شما باید شش دانگ حواس خود را جمع کرده و موانع مسیر را با سرعت عملی خارق‌العاده پشت سر بگذارید. درصورت برخورد با هر یک از موانع مسیر، شکست می‌خورید و دوباره باید بازی را از اول آغاز کنید. راستی از آن‌جایی که بازی در آسمان می‌گذرد و صفحات مذکور جایی در هوا معلقند، با کوچک‌ترین انحرافی از مسیر، از صفحه به بیرون پرتاب شده و بازهم شکست می‌خورید!

معرفی بازی: Rolling Sky

با هر بار شکست خوردن در بازی، شما درواقع یکی از توپ‌های خود را از دست می‌دهید. از آن‌جایی که تعداد توپ‌های شما محدود است، با تمام شدن ذخیره خود باید مدتی را به انتظار نشسته یا تبلیغی ویدئویی تماشا کنید.

برای کنترل این توپ قرمز رنگ، تنها کافی است انگشت خود را روی صفحه کشیده و توپ را به چپ و راست هدایت کنید. سیستم کنترل و جهت‌دهی بازی بسیار دقیق و حساس است و شما را دچار کوچک‌ترین مشکلی نخواهد کرد. فقط پیشنهاد می‌کنیم انگشت خود را جایی در پایین صفحه به حرکت درآورید تا هم دید بهتری از مسیر داشته باشید و هم کنترل توپ برای‌تان راحت‌تر باشد.

مسیر شما پر از موانع جور واجور و رنگ و وارنگ است. از چکش‌هایی که ناگهان بر فرق سر شما فرود می‌آیند گرفته تا لیزرهای متحرکی که فرار از دست‌شان واقعاً کار سختی است! تازه سختی کار اینجاست که بسیاری از موانع، پیش از رسیدن به آن‌ها قابل تشخیص نیستند و فقط زمانی از وجودشان آگاه می‌شوید که دیگر خیلی دیر شده است!

معرفی بازی: Rolling Sky

علاوه بر این موانع، صفحات بازی خود داستان جدایی دارند. گاهی درست جایی که تصورش را هم نمی‌کنید ناگهان خانه‌های زیرپای‌تان خالی شده و شما باید به سرعت تغییر جهت دهید. گاهی نیز ناچارید از صفحه‌ای به صفحه‌ی دیگر پریده و یا از مسیری مارپیچ عبور کنید! تمام این موارد شما را با چالش‌های جدیدی رو به رو کرده و در گیم‌پلی بازی تنوع خوبی ایجاد کرده است.

در این بازی با چیزی حدود بیست مرحله رو به رو خواهید شد. این مراحل شامل تعدادی مرحله اصلی، مرحله‌های جانبی و مرحله‌های پولی می‌شوند. مراحل اصلی بازی از همان ابتدا در دسترس خواهند بود، اما برای استفاده از مراحل جانبی اول باید در مراحل اصلی به رکورد مشخصی دست پیدا کنید. مراحل پولی هم که خب تکلیف‌شان روشن است!

معرفی بازی: Rolling Sky

همان‌طور که پیش از این نیز گفتیم، یکی از بزرگ‌ترین عوامل موفقیت این عنوان، مراحل متنوع با طراحی زیبا و جذاب است. هر کدام از مراحل بازی تم منحصر به فرد خود را دارند؛ به نحوی که در هر کدام از آن‌‌ها با جزئیات و طراحی متفاوتی رو به رو خواهید شد و این جزئیات جدید، چالش جدیدی را نیز به همراه خواهند داشت. علاوه بر طراحی محیط، هر یک از مراحل بازی موسیقی خاص خودش را نیز دارد.

Rolling Sky غیر از آن‌که خیلی سخت است، هیچ عیب و ایراد دیگری ندارد. گیم‌پلی جذاب و هیجان‌انگیز و مراحل متنوع و موسیقی جذاب، همگی این عنوان را به عنوانی سرگرم‌گننده و اعتیادآور تبدیل کرده است.

معرفی بازی: Rolling Sky معرفی بازی: Rolling Sky معرفی بازی: Rolling Sky
  • معرفی بازی: Rolling Sky
  • معرفی بازی: Rolling Sky
  • معرفی بازی: Rolling Sky
  • معرفی بازی: Rolling Sky
  • معرفی بازی: Rolling Sky
  • معرفی بازی: Rolling Sky
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا