گوشی‌های هوشمند نفوس در راه بازار

کمپانی تی. پی. لینک مجموعه گوشی‌های هوشمند نفوس (Neffos) خود را برای نخستین بار معرفی کرد. تی‌. پی. لینک با این گوشی‌ها توانست جایگاه خود را به‌عنوان یکی از مدعیان بازار گوشی‌های هوشمند تثبیت کند.

موبنا – گوشی‌های نفوس x 1 و X1 Max که با هدف امکان ارتباط یکپارچه میان کاربران با یکدیگر و دنیای پیرامونشان تولید شده توانسته‌اند در زمینه طراحی، تصویر ذهنی، ضریب امنیت موبایل و اجرای عملیات فرآوری اطلاعات مرزهای پیشین خود را درهم بشکنند.

لارنس لو، مدیر بخش کشوری تی. پی. لینک می‌گوید: «در گوشی‌های هوشمند جدید سری ایکس نفوس فن‌آوری گوشی‌های هوشمند با طراحی شکیل در نهایت کمال با یکدیگر درهم‌آمیخته‌اند. در این گوشی‌‌ها آن دسته از امکاناتی که به کاربران کمک می‌کند تا به همه چیز، همه کس و در همه حال نزدیک باشند در اولویت قرار دارد و به همین دلیل گوشی‌های نفوس سری ایکس برای خریداران به حدی ارزش دارد که با هیچ برند دیگرقابل مقایسه نیست».

طراحی خلاقانه

گوشی‌های نفوس X1 و X1 Max با سطح براق و زیبا و ساخته‌شده از مواد مرغوب در بخش خارجی و بدنه یکپارچه فلزی با الهام از سنگ‌هایی که در بستر رودخانه‌ها یافت می‌شوند و در اثر گذر زمان نرم شده‌اند، بدون آن‌که ماهیت اصلی‌ خود را از دست بدهند. در طراحی این سری همه جزئیات به شایستگی به کار گرفته شده‌اند تا این گوشی‌ها ظاهر و حس آشنایی داشته باشند و کاربران بهترین تجربه را داشته باشند.

نوشته های مشابه

بارزترین ویژگی در طراحی این گوشی‌ها قوس دوگانه‌ای است که در کناره‌ها به شکل مخروط درمی‌آید و از نظر ارگونومی به آن تناسب بیشتری می‌بخشد. همچنین قوس‌های ملایمی که در طراحی سری X1 و X1 Max وجود دارد استفاده از گوشی را با یک دست – در مقایسه با دیگر گوشی‌های مشابه در همین ابعاد – آسانتر کرده است.

نفوس X1 Max با ضخامت ۷۵/۲ میلی‌متر جزو باریکترین گوشی‌هاست، ضخامت X1 نیز ۹۵/۲ میلی‌متر است. در هردو نوع گوشی این ضخامت کم، به رغم وجود دگمه mute، رعایت شده است. X1Max به ضخامت ۷۵/۷ میلی‌متر و X1 به ضخامت۹۵/۷ میلی‌متر است.

X1 و X1 Max با گودی بسیار بسیار کم و لبه‌های پخ که فقط ۶/۰ میلی‌متر است. طول قدّ این گوشی‌ها در کوچکترین حدّ ممکن حفظ شده و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۷۶ درصد است.

صفحه نمایش با به‌کارگیری فن‌آوری TDDI (درایور یکپارچه برای لمس و نمایش) که بسیار سبک بوده و ۲/۰ میلی‌متر باریکتر از دیگر گوشی‌های هوشمند مشابه است، از فن‌آوری درونی گوشی بیشترین بهره را برده است. این نمایشگر در کنار عملکرد دقیقی که در کار با بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها دارد می‌تواند در نمایش تصاویر ضمن حفظ انسجام به افزایش طول عمر باتری نیز کمک کند.

در X1Max شیشه‌ای که روی صفحه نمایش قرار گرفته از نوع گوریلا و محصول کارخانه کورنینگ است که جابه‌جایی آیکون‌ها از طریق لمس انگشت را طبیعی و آسان کرده است. نمایشگر گوشی با ۵/۵ اینچ و کنتراست رنگی ۱۰۰۰:۱ در نوع خود بهترین است.

در این نمایشگر رنگ‌ها در نهایت دقت و درخشش بالا تعریف شده‌اند. جزئیات تصاویر با درجه وضوح و کیفیت بالا دیده می‌شود و تصاویر آن را حتی از زوایای غیرمتعارف به بهترین شکل ممکن می‌توان دید. گوشی‌های نفوس سری ایکس برای بازی‌هایی که گرافیک بالایی دارند همچنین تماشای برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی ایده‌آل هستند.

دوربین درجه یک

گوشی‌های هوشمند ما دارای دوربین مجهز به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی سونی، لنز ۵P و PDAF(یافتن سوژه و فوکوس خودکار) سریع به مدّت ۲/۰ ثانیه است. این دوربین همچنین دارای لنز روزنه‌داری است که به کمک آن می‌توان در نور کم عکس‌های واضحتری گرفت و تا حدّی به تصویر گرفته‌شده عمق میدان می‌بخشد.

گوشی‌های نفوس X1 و X1 Max مجهز به امکان عکسبرداری با فن‌آوری Real-time Night هستند بنابراین حتی در نور کم، کاربر می‌تواند همان تصویری را که می‌بیند عکسبرداری کند – بدین ترتیب برای گرفتن عکس در محیط‌های کم‌نور نیازی به حدس و گمانه‌زنی نیست. این دوربین‌ها علاوه بر ویژگی‌های یادشده مجهز به HDR، Time Lapse و Panorama هستند.

باز کردن فوق سریع قفل دستگاه با اثر انگشت

نفوس اهمیت امنیت گوشی موبایل در دنیای پرارتباط امروز را به خوبی درک کرده است و قرار دادن حسگر مخصوص برای اثر انگشت در پشت گوشی‌های سری ایکس گواهی بر این مدعاست. بدین ترتیب علاوه بر رمز عبور، برای باز کردن قفل دستگاه گزینه دیگری با ضریب امنیتی بالاتر در اختیار خود دارید. مهمتر از همه این‌که این حسگر اثر انگشت در کمتر از ۲/۰ ثانیه قفل دستگاه را باز می‌کند.

از آن‌جا که این حسگر از الگوریتم‌های پیچیده استفاده می‌کند، اطلاعات مربوط به اثر انگشت کاربر در گذر زمان و با استفاده بیشتر دقیقتر می‌شود. بدین ترتیب هرچه قفل گوشی بیشتر باز شود عملکرد این سیستم نیز دقیقتر و سریعتر خواهد شد.

کارکرد بلامنازع

گوشی‌های نفوس X1 و X1 Max با چیپ‌ست Media Tek HelioP10 با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی است که می‌تواند با یک اس. دی کارت مایکرو تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش پیدا کند. این گوشی‌ها با وای فای دو باندی و باندهای ای. تی. ای سازگاری دارند تا دسترسی به اینترنت پرسرعت به راحتی برای کاربران امکان‌پذیر باشد.

این بدان معنی است که گوشی های نفوس سری X میتواند هر گونه فعالیتی اعم از کاربردهای معمولی گوشی های هوشمند مانند مرورگر وب و جریانهای ویدئویی گرفته تا اجرای بازی را به انجام برساند. این به معنای دارا بودن اتصال بهتر و قوی تر ارتباطات بیسیم نسبت به وای فای و موبایل دیتا می باشد.

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری موجود در X1 Max امکان استفاده از گوشی را، با پشتیبانی شارژ سریع تا سقف ۵۰ درصد در ۳۰ دقیقه، در طول روز فراهم می نماید. این امر شارژ مجدد تلفن شما را راحتتر می‌کند.

هر دو گوشی X1 و X1Max از آخرین تکنولوژی نرم افزاری اندروید ۶.۰ Marshmallow، بهره می برد که امکان استفاده آسان، طول عمر بیشتر باطری، چند کارگی سریع و بدون مکث و بازی بدون دغدغه را فراهم می آورد.

قیمت و دسترسی

با سری X، مصرف کنندگان در برابر بهای پرداخت شده، امکانات بیشتری را دریافت می کنند. گوشی های هوشمند، در دو رنگ خاکستری و طلایی مسی (Sunrise Gold) موجود است. نفوس X1Max دارای بالاترین سطح طراحی و پیکربندی می باشد. به گفته امیر مسعود عادل منش، مدیر بازاریابی تی پی لینک، گوشی های نفوس X1 با قیمت ۷۴۹ هزارتومان و نفوس X1Max با قیمت ۹۴۹ هزار تومان در بازار عرضه خواهد شد.

درباره تی‌.پی‌.لینک

شرکت تی‌.پی‌.لینک در سال ۱۹۹۶ بنا نهاده شد، تی پی لینک ارائه دهنده مطمئن ترین تجهیزات شبکه و لوازم جانبی در جهان است، که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرد شرکت تی پی لینک بر طبق آخرین تحلیل IDC به عنوان برترین تولید کننده تجهیزات شبکه بی سیم WLAN و پهنای باند CPE انتخاب شده است.

این شرکت به عنوان ارائه دهنده پیشرفته ترین محصولات برای دسترسی به اینترنت، شبکه، رفع نیاز های شبکه و اینترنت مشتریان ،کار و سرگرمی با کیفیت بالای خدمات شناخته می شود.فروش تی پی لینک در سال ۲۰۱۴ بالغ بر ۲.۱ میلیارد دلار بوده است.

درباره نفوس

Neffos تلفنی هوشمند تولید شده توسط شرکت تی پی لینک می باشد. نفوس تمرکز خود را بر ساخت زندگی ای از هر نظر هوشمندانه وتولید دستگاه هایی انسان محور، به منظور ایجاد ارتباط بین انسانها و با محیط اطرافشان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا