معرفی بازی: نقطه خط

بازی نقطه خط یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌های قدیمی است. همه ما مطمئناً ساعت‌های زیادی را با دوستان و هم‌کلاسی‌های خود صرف این بازی کرده‌ایم.

موبنا – بازی‌ای که در عین سادگی، بی‌نهایت جذاب و سرگرم کننده است.  حالا در این عنوان باری دیگر سازندگان سعی کرده‌اند با کمک این بازی جذاب و دوست‌داشتنی، عنوانی جدید خلق کنند. نقطه خط همان داستان قدیمی را دارد: وصل کردن نقاط به هم و تصاحب بیش‌ترین فضای ممکن! هرچند گیم‌پلی این بازی کار جدید و خلاقانه‌ای نیست، اما کماکان تجربه یک سرگرمی قدیمی روی گوشی‌های‌مان می‌تواند بازهم جذاب باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

مرور بازی:

اگر به یاد داشته باشید، نقطه خط یک بازی دو نفره است. در این عنوان نیز حالت یک نفره و دو نفره در نظر گرفته شده که متاسفانه حالت دو نفره آنلاین این بازی در حال حاضر در دسترس نمی‌باشد. اما کماکان می‌توانید با استفاده از بلوتوث دستگاه خود، بخش دو نفره این بازی را نیز امتحان کنید. حالت یک‌نفره هم، شما می‌توانید با خودِ بازی به رقابت بپردازید.

معرفی بازی: نقطه خط

همان‌طور که پیش از این نیز گفتیم، در این بازی با تعدادی نقطه که روی صفحه‌ای چیده شده‌اند سر و کار دارید. شما باید نوبتی هر دو نقطه را با کشیدن خطی به هم وصل کنید. برای این کار تنها کافی است روی فضای بین دو نقطه کلیک کنید. هرکس بتواند با وصل کردن نقاط به هم یک مربع بسازد، می‌تواند آن خانه ساخته شده را تصاحب کند. در نهایت نیز هرکس خانه‌های بیش‌تری را تصاحب کرده باشد، برنده بازی خواهد بود.

پس ار تصاحب هر خانه، بازی حرف اول نام هر بازیکن را در خانه‌های متعلق به هرکس می‌نویسد. علاوه بر این قابلیت، شما از طریق رنگ‌های مختلفی که در این بازی موجود است نیز می‌توانید خط‌ها و محدوده خود را از رقیب مجزا کنید.

نقطه خط گیم‌پلی ساده‌ای دارد. برای این بازی نیازی نیست قواعد پیچیده‌ای را یاد بگیرید، تنها کافی است چهارچشمی صفحه بازی را بپایید و حواس‌تان به خط‌های که رسم می‌کنید هم باشد.

معرفی بازی: نقطه خط

خوشبختانه نقطه خط نسخه مجازی این بازی قدیمی را به خوبی ارائه کرده است. گیم‌پلی بازی بسیار راحت و روان طراحی شده و شما را در این قسمت با مشکلی رو به رو نخواهد کرد. هرچند گاهی سر و کله باگ‌های کوچکی نیز در بازی پیدا می‌شود که البته کم‌تر از آن چیزی است که به حساب بیاید!

اما بزرگ‌ترین مشکلی که از تبدیل این عنوان به عنوانی عالی و بی‌عیب و نقص جلوگیری می‌کند، طراحی محیط بازی است. نه این‌که بازی طراحی ضعیفی داشته باشد، اتفاقاً سازندگان با ارائه رنگ‌های مختلف جذابیت و تنوع خوبی به عنوان خود بخشیده‌اند. اما اضافه کردن کمی جزئیات بیش‌تر به محیط بازی می‌توانست به جذابیت بیش‌تر این عنوان کمک بزرگی کند.

در سایر قسمت‌های بازی مانند منو و رابط کاربری بازی نیز خوشبختانه شاهد طراحی خوب و با کیفیتی هستیم. هرچند جای موسیقی و صداگذاری حرفه‌ای تر و جذاب‌تر کماکان در این بازی خالی مانده است.

معرفی بازی: نقطه خط

درنهایت اگر بخواهیم نتیجه‌گیری کنیم، نقطه خط عنوان جذاب و سرگرم‌کننده‌ای است. هرچند بیش‌تر این جذابیت مدیون همان بازی و سرگرمی قدیمی خودمان است، اما در هر صورت ارائه نسخه با کیفیتی از همین سرگرمی توسط سازندگان، باز هم حرکت مثبتی بوده و شک نکنید اگر از طرفداران این سرگرمی قدیمی هستید، این عنوان شما را ناامید نخواهد کرد.

معرفی بازی: نقطه خط
  • معرفی بازی: نقطه خط
  • معرفی بازی: نقطه خط
  • معرفی بازی: نقطه خط
  • معرفی بازی: نقطه خط
  • معرفی بازی: نقطه خط
  • معرفی بازی: نقطه خط
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا