معرفی بازی: فوتبال مینی

فوتبال مینی یک بازی فوتبالی ساده‌ی ایرانی است. گیم‌پلی این بازی بی‌نهایت ساده است: شما و تیم مقابل تنها یک بازیکن دارید که باید با همین یک بازیکن هم دفاع کرده و هم حمله کنید و هم گل بزنید!

موبنا – شاید حتی بتوان گفت این بازی بی شباهت به فوتبال دستی خودمان هم نیست! منتها با این تفاوت که تنها با یک بازیکن سر و کار دارید. هرچند سازندگان این بازی سعی کرده‌اند با اضافه کردن قسمت جذاب و پرطرفدار بازی چند نفره، کمی تنوع و هیجان به عنوان خود ببخشند. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

همان‌طور که گفتیم، در مینی فوتبال با یک بازیکن و یک دروازه طرفید و باید سعی کنید در زمان تعیین شده، بیش‌ترین گل را وارد دروازه حریف کنید. برای این‌کار ابتدا باید یکی از بخش‌های تک نفره و یا چند نفره بازی را انتخاب کرده و با تعیین لیگ و بازیکن مورد نظر خود، بازی را آغاز کنید.

معرفی بازی: فوتبال مینی

در این بازی با دو لیگ انگلستان (یا همان لیگ جزیره) و لیگ اسپانیا (یا همان لالیگا) طرفید. هرچند سازندگان قول داده‌اند در آپدیت‌های بعدی لیگ‌های بیش‌تری را نیز به عنوان خود اضافه کنند.

برای کنترل و جهت‌دهی بازیکن خود تنها کافی است از کلیدهای مشخص شده در صفحه استفاده کنید، بازیکن شما تنها قادر است در یک خط به عقب و جلو حرکت کرده و به هوا بپرد و گاهی لگدی هم به توپ بزند. خوشبختانه کنترل بازی بسیار راحت و روان بوده و در این بخش با مشکلی رو به رو نخواهید شد.

معرفی بازی: فوتبال مینی

قسمت جذاب این عنوان اما بخش چندنفره آن است. یکی از نکات مثبت این بازی آن است که برای استفاده از قسمت چند نفره، نیازی به اتصال به اینترنت نخواهید داشت و تنها کافی است به شبکه متصل شوید. در این حالت باید یک دستگاه را به عنوان سرور انتخاب کرده و باقی دستگاه‌ها را به آن متصل کنید. پس از اتصال به شبکه می‌توانید تا حداکثر چهار نفر به طور هم‌زمان با یکدیگر به رقابت بپردازید.

فوتبال مینی همانند گیم‌پلی ساده و بی‌دردسرش، طراحی ساده‌ای هم دارد. طراحی چهره بازیکنان، نمی‌گوییم عالی، ولی در حد قابل قبولی است. هرچند تعداد و تنوع بازیکنان در حال حاضر در این بازی کم است. البته امید می‌رود طبق وعده سازندگان در آینده شاهد اضافه شدن تنوع بیش‌تری به این عنوان باشیم.

معرفی بازی: فوتبال مینی

یکی دیگر از نکات مثبت بازی طراحی منو و رابط کاربری آن است. هرچند درست است که در این بازی با منوهای مختلف و آپشن‌های گوناگون رو به رو نیستید، ولی کماکان این بازی برای ارائه آیتم‌های خود از طراحی تر و تمیز و به نسبت قابل قبولی استفاده کرده است. فونت‌های به کار رفته در بازی و منو نیز به خوبی انتخاب شده است.

شاید فوتبال مینی را نتوان عنوان فوق‌العاده‌ای نامید، اما به لطف گیم‌پلی جذاب این بازی، می‌توان آن‌ را سرگرم کننده خواند. اگر اهل فوتبال باشید و دل‌تان یک رقابت جالب و خنده‌دار با دوستان‌تان بخواهد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این عنوان را تجربه کنید.

معرفی بازی: فوتبال مینی
  • معرفی بازی: فوتبال مینی
  • معرفی بازی: فوتبال مینی
  • معرفی بازی: فوتبال مینی
  • معرفی بازی: فوتبال مینی
  • معرفی بازی: فوتبال مینی
  • معرفی بازی: فوتبال مینی
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا