فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند کوچک مخصوص تایپ کردن با یک دست (عکس)

با توجه به اینکه گوشی های هوشمند امروزی با اندازه بزرگ ساخته می شوند، در اینجا لیست گوشی های کوچک آورده شده است تا علاقمندان با تایپ کردن با یک دست بتوانند بهترین گزینه را برای خود پیدا کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این روزها تصمیم دارم گوشی هوشمند جدید خریداری کنم و البته به دنبال دستگاه موبایلی ویژه‌ای می‌گردم که اندازه کوچکی داشته باشد. کوچک بودن نمایشگر کافی است تا بتوانم تصمیم خود را برای خرید جدید نهایی کند. این نمایشگر کوچک به من امکان می‌دهد تا بتوانم با استفاده از یک دست متن مورد نظر خود را تایپ کنم، گوشی را داخل جیب بگذارم و به آسانی از آن استفاده کنم.

متاسفانه در سال ۲۰۱۷ میلادی برای خرید گوشی با این قابلیت گزینه کمی وجود دارد. در مجموع تعداد کمی گوشی هوشمند جدید با این اندازه ساخته می‌شود و در این میان باید اعتراف کرد تعداد بسیار اندکی گوشی هوشمند کوچک و خوب وجود دارد.

به هر حال، برای آنکه بتوانم گزینه مناسب پیدا کنم تمام گوشی‌های هوشمندی که با نمایشگر ۵ اینچ یا کوچک‌تر در بازار فروخته می‌شوند را بررسی کردم. عرض این گوشی‌ها از ۷۰ میلیمتر بیشتر نبود و البته همه آنها باتری قوی و مناسبی داشتند. نتیجه بررسی‌های من باعث شد بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۷ میلادی با نمایشگر کوچک را پیدا کنم. لیست این گوشی‌ها به قرار زیر برای شما آورده شده است.

فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند کوچک مخصوص تایپ کردن با یک دست (عکس)

آیفون ۷ اپل –آیفون ۶اس اپل – اپل آیفون اِس‌ای اپل

اپل یکی از معدود شرکت‌هایی محسوب می‌شود که همچنان به تولید گوشی‌های هوشمند «مینی» یا کوچک اعتقاد دارد و آنها را یکی از ابزارهای مورد علاقه کاربران می‌داند. گوشی هوشمند «آیفون اس‌ای» اپل با نمایشگر ۴ اینچی مورد استفاده قرار می‌گیرد، «آیفون ۷» با نمایشگر ۴.۷ اینچی عرضه شده است و «آیفون ۶اس» هم نمایشگر ۴.۷ اینچی دارد تا به راحتی با آنها بتوانید با یک دست تایپ کنید. البته در بین این موارد «آیفون اس‌ای» از مدل‌های دیگر کوچکتر و ارزان‌تر است و می‌توانید آن را با حافظه داخلی ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایتی خریداری کنید. قیمت این گوشی هوشمند از ۴۰۰ دلار آغاز می‌شود. در مقابل اگر ۵۵۰ دلار بپردازید می‌توانید یک دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ۶اس» را با نمایشگر ۴.۷ اینچی با قابلیت تصویربرداری ۴ هزار پیکسلی، و گرفتن عکس‌های زنده با قابلیت «لایو فوتوز» خریدری کنید. گوشی هوشمند «آیفون ۷» در بین سه محصول مذکور بیشترین قیمت را دارد و ۶۵۰ دلار فروخته می‌شود. این محصول ضدآب شده است، عمر باتری آن بیشتر است و قابلیت دوربین افزایش یافته است.

 

فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند کوچک مخصوص تایپ کردن با یک دست (عکس)

پیکسل گوگل

گوشی ۵ اینچی «پیکسل گوگل» از آیفون اپل اندکی بزرگتر ساخته شده است و با این وجود می‌توان آن را در خانواده گوشی‌های کوچک طبقه‌بندی کرد. این محصول بهترین قابلیت‌ها را در بین گوشی‌های اندرویدی ارایه می‌کند و بین محصولات مشابه بالاترین کیفیت دوربین را ارایه می‌دهد. «پیکسل» بهترین گوشی اندرویدی دنیا محسوب می‌شودکه با قیمت ۶۵۰ دلار در خانواده گوشی‌های کوچک قرار می‌گیرد.

 

فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند کوچک مخصوص تایپ کردن با یک دست (عکس)

گلکسی آ۳ مدل ۲۰۱۷ سامسونگ

گوشی‌های هوشمند کوچک و ارزان چندان محبوب نیستند و تولید نمی‌شوند. با این وجود گوشی ۴.۷ اینچی «گلکسی آ۳ مدل ۲۰۱۷» یک گزینه مناسب در این زمینه است که اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه شد. این گوشی هوشمند قیمت ارزانی دارد، به صورت ضدآب ساخته شده است، ورودی یواِس‌بی‌-سی را شامل می‌شود، و جدیدترین رابط کاربری سامسونگ را در خود جا داده است. سری محصولات «گلکسی آ» سامسونگ در کشور آمریکا عرضه نمی‌شوند و با این وجود کاربران دیگر کشورها می‌توانند آن را خریداری کنند.

 

فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند کوچک مخصوص تایپ کردن با یک دست (عکس)

رِدمی ۴ پرایم شائومی

آخرین گزینه‌ای که در این زمینه می‌توان مورد بررسی قرار داد «رِدمی ۴ پرایم شائومی» نام دارد که یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های کوچک در جهان محسوب می‌شود. این محصول نمایشگر ۵ اینچی را به همراه باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری در خود جا داده است و تراشه میان‌رده «اسنپدراگون ۶۲۵» هم در آن فعالیت می‌کند. این گوشی هوشمند که هم‌اکنون در همه کشورهای جهان به فروش می‌رسد رابط کاربری پشرفته MIUI را شامل می شود و با همه قابلیت‌های مذکور تنها ۲۰۰ دلار قیمت دارد. این گوشی چینی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا