ساعتی هوشمند با قابلیت مکالمه برای کودکان و نوجوانان (+عکس)

با استفاده از GPS داخلی، سیستم موقعیت یابی در ساعت هوشمند Oaxis این امکان را به شما می دهد تا موقعیت فرزند خود را ردیابی کنید و همچنین می توانید ارتباط دو طرفه برقرار کنید.

موبنا، ناهید مصیبی – در ادامه دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند را مورد بررسی قرار می دهیم.
WatchPhone Oaxis ساعتی هوشمند و همه کاره می باشد که مخصوص کودکان و نوجوانان طراحی شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ این ساعت هوشمند با لبه هایی گرد و رنگ های متنوع و جذاب، از خود ظاهری بامزه و دوست داشتنی به نمایش گذاشته است. جنس بند و بدنه این ساعت سلیکونی است و همین امر موجب شده تا فرزند شما به راحتی در طول روز از آن استفاده نماید. ناگفته نماند که این ساعت دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ آب می باشد.
این ساعت هوشمند از شبکه ۳G پشتیبانی می کند؛ بنابراین شما می توانید با فرزند خود در هر زمان و مکان ارتباط برقرار کنید. علاوه بر برقراری تماس های صوتی و ارسال پیام های متنی بین WatchPhone ها، با سیستم عامل تلفن های هوشمند (iOS و Android) سازگاری دارد. قابل ذکر است که والدین می توانند لیست شماره تلفن های مجاز را برای دستگاه تعریف کرده و امکان تماس تنها با این شماره ها وجود داشته باشد. این ساعت هوشمند مجهز به دکمه SOS است و فرزند شما می تواند هنگام احساس خطر آن دکمه را مورد استفاده قرار دهد. یعنی قادر خواهد بود یک صوت ۳۰ ثانیه ای به شکل هشدار به گوشی های هوشمندی که از قبل مشخص شده اند، ارسال کند.

ساعتی هوشمند با قابلیت مکالمه برای کودکان و نوجوانان (+عکس)

با استفاده از GPS داخلی، ردیابی محل حضور فرزند شما بسیار آسان انجام می شود و باید بگویم که ویژگی تعیین محدوده جغرافیایی به شما این اجازه را می دهد تا یک منطقه ایمن را برای فرزند تان تعریف (مشخص) کنید، و وقتی او از محدوده تعریف شده شما تجاوز کرد، به تلفن شما هشداری ارسال خواهد شد.
از جمله قابلیت های دیگر این ساعت، برنامه مربوط به حفظ تناسب اندام می باشد که بصورت روزانه فعالیت ها و کالری هایی را که فرزندانمان می سوزانند را ثبت می کند و براساس ردیابی داده ها آن ها را ترغیب به ادامه فعالیت های ورزشی می کند. این ساعت هوشمند مجهز به یک پردازنده دو هسته ای، صفحه نمایش ۱.۵۴ اینچ لمسی با وضوح بالا و ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگا بایت رام، وای فای و بلوتوث است. همچنین دارای باتری قابل شارژ ۶۰۰ میلی آمپری است که تا ۶۰ ساعت قابل استفاده است.

ساعتی هوشمند با قابلیت مکالمه برای کودکان و نوجوانان (+عکس)

ارزش ساعت هوشمند کودک WatchPhone به مبلغ ۹۹ دلار آمریکا می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا