پاورپلنت؛ پاوربانکی قدرتمند (+عکس)

همان طور که اطلاع دارید پاروبانک ها از جمله کاربردی ترین اختراعات تکنولوژیکی هستند که بشر در زندگی خود به صورت مداوم می تواند از مزایای متعدد آن ها بهره مند شود.

موبنا، رکسانا دانیالی – از طرفی با وجود طیف متنوعی از پاوربانک هایی که در بازار وجود دارند، اغلب انتخاب بهترین نوع کمی دشوار خواهد شد. برای آن که خرید خوبی داشته باشید، باید فاکتور های مختلفی از جمله قابلیت حمل و نقل آسان، ظرفیت، خروجی های پاروبانک و یا حتی جنس بدنه را نیز مد نظر قرار دهید و پس از بررسی کامل اقدام به خریداری محصول برتر کنید. در ادامه یکی از خوش ساخت ترین و در عین حال کاربردی ترین پاوربانک های تولید شده را معرفی خواهیم کرد.
پاورپلنت پاوربانکی بسیار قدرتمند است که علاوه بر گوشی های هوشمند و تبلت ها، می تواند لپ تاپ و یا حتی یک تلویزیون ال ای دی را نیز شارژ کند! این شارژر با کیفیت ۹۵ x 185 x 35 میلی متر ابعاد و ۶۳۵ گرم وزن دارد. شاید تصور کنید که وزن این وسیله نسبت به سایر پاروبانک های موجود بسیار زیاد است، اما اگر می خواهید ابزاری همه فن حریف داشته باشید قطعا انتخابی مناسب خواهد بود، ضمن آن که همچنان نیز می توان آن را به راحتی حمل و نقل کرد. پاورپلنت مجهز به پک باتری ۲۰۱۰۰ میلی آمپری و همچنین دو پورت یو اس بی شارژ سریع ۲.۴ آمپری است. پیش تر هم اشاره شد که اغلب وسایل برقی خود را می توانید با این دستگاه قوی شارژ کنید.
پک باتری قابل تعویض است اما این ویژگی به چه دردی می خورد؟ می توانید به منظور شارژ رسانی بیشتر به دستگاه های الکترونیک خود به خصوص زمانی که طولانی مدت به پریز برق دسترسی ندارید، چندین پک باتری همراه داشته و با استفاده از قابلیت مذکور پک ها را جایگزین یکدیگر کنید. دستگاه از حضور یک صفحه نمایش ال سی دی هم بهره مند است که سطح باتری و دما را نشان می دهد.
پاوربانک پاورپلنت ۱۲۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا