معرفی بازی: Detective Jolly Head

Detective Jolly Head یک بازی فکری و ماجرایی است. البته بهتر است بگوییم این بازی یک بازی Hidden Objects یا همان پیدا کردن اشیاء پنهان است. قسمت جالب این بازی که آن را از سایر بازی‌های هم‌سبکش جدا می‌کند، خط داستانی جذاب بازی است.

موبنا – درواقع در این بازی شما نقش کاراگاهی را برعهده دارید که باید با جست و جو در محیط‌های مختلف، تعدادی سرنخ پیدا کرده و با بررسی این سرنخ‌ها، متهمین پرونده را شناسایی کنید. البته که داستان این بازی تم جنایی ندارد، اتفاقاً داستان بازی بسیار ساده‌تر از این حرفاست. متهمین شما را نهایتاً چند بچه قد و نیم‌قد تشکیل می‌دهند که گناه بزرگ‌شان خوردن شکلات است! هرچند این موضوع چیزی از جذابیت‌های گیم‌پلی این بازی کم نمی‌کند. در ادامه با ما همراه باشید.

مرور بازی:

همان‌طور که گفتیم داستان این بازی، داستان کارآگاه‌بازی و پیدا کردن سرنخ و گرفتن مچ خلافکار اصلی است. مانند تمام بازی‎‌های Hidden Objects در این بازی نیز با مراحل مختلفی رو به رو هستید که هرکدام تصویر قسمتی از یک خانه، پارک و یا اماکن مختلف را نشان می‌دهد. شما باید با توجه به نام اشیائی که بازی در اختیارتان قرار می‌دهد، چهارچشمی محیط را گشته و هرچه سریع‌تر اشیاء خواسته شده را پیدا کنید.

معرفی بازی: Detective Jolly Head

هرچقدر در این بازی بتوانید اشیاء خواسته شده را سریع‌تر پیدا کنید، امتیاز بالاتری نیز کسب می‌کنید و از آن طرف بازی سکه‌های بیش‌تری به شما می‌دهد. برای خرج کردن سکه‌ها نیز اصلاً نگران نباشید، این عنوان راه‌های بسیاری برای خرج کردن سکه‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد. راحت‌ترین راه البته خرید آواتارهای مختلفی است که بازی در اختیار کاربر قرار داده تا علاوه بر بیرون کشیدن سکه از چنگال بازیکن بینوا، تنوع بیش‌تری هم به عنوان خود بخشیده باشد.

 بخش کاراگاهی داستان نیز به همین اشیائی که پیدا می‌کنید بر می‌گردد. گاهی تکه‌ای از مدرک جرم نیز در میان اشیاء محیط پیدا می‌شود. شما باید این مدارک جرم را بعد از پیدا کردن به آزمایشگاه سپرده تا بررسی‌های لازم روی آن انجام شود. پس از بررسی مدرک جرم، شما یک قدم به پیدا کردن متهمین نزدیک‌تر می‌شوید. هروقت تعداد این شواهد و مدارک زیاد شود، کاراگاه به چند نفر شک کرده و آن‌ها را برای بازپرسی احضار می‌کند.

معرفی بازی: Detective Jolly Head

این روند در بازی آن‌قدر تکرار می‌شود تا درنهایت معمای هر یک از مراحل حل شده و متهم اصلی پیدا شود. برای این‌کار شاید لازم باشد برخی از مناطق را چندین و چندبار بگردید؛ هرچند در هر بار گشتن، بازی لیست متفاوتی از اشیائی که باید پیدا کنید به شما ارائه خواهد کرد.

خوشبختانه طراحی محیط و شخصیت‌های بازی به قدری جذاب است که شما از چندبار بازی کردن هرمحله به این زودی‌ها خسته نمی‌شوید. در طول بازی با کاراکترهایی مختلفی رو به رو می‌شوید که برخی از آن‌ها مجرم اصلی و برخی تنها نقش متهمان مظلوم و بیگناه را در بازی ایفا می‌کنند؛ استفاده از کاراکترهای مختلف و طراحی محیط‌های متنوع، گیم‌پلی بازی را از یکنواختی خارج کرده و جذابیت بیش‌تری به این عنوان بخشیده است.

معرفی بازی: Detective Jolly Head

درنهایت Detective Jolly Head هیچ بهانه‌ای برای طرفداران بازی‌های Hidden Objects باقی نمی‌گذارد. همه چیز در این بازی از محیط شاد و رنگارنگ آن گرفته تا جزئیات بسیار و داستان جذاب، این عنوان را به عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده تبدیل کرده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر از طرفداران این سبک از بازی‌ها هستید، یک شانسی هم به این عنوان داده و تجربه‌اش کنید!

معرفی بازی: Detective Jolly Head معرفی بازی: Detective Jolly Head
  • معرفی بازی: Detective Jolly Head
  • معرفی بازی: Detective Jolly Head
  • معرفی بازی: Detective Jolly Head
  • معرفی بازی: Detective Jolly Head
  • معرفی بازی: Detective Jolly Head
  • معرفی بازی: Detective Jolly Head
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا