انتشار آخرین تصویر، مشخصات و قیمت «گلکسی جِی۵ ۲۰۱۷»

گوشی هوشمند جدید نمایشگر ۵.۲ اینچی از نوع «سوپر اِی‌ام‌او‌اِل‌ای‌دی» دارد و تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت سامسونگ پیش‌بینی کرده است طی سال جاری میلادی سه دستگاه گوشی هوشمند در سری محصولات «گلکسی جِی» روانه بازار کند که هر سه آنها با نام‌های زیر در سری محصولات میان‌رده طبقه‌بندی می‌شوند: «گلکسی جِی۳»، «گلکسی جِی۵» و «گلکسی جِی۷» ۲۰۱۷.

طی چند هفته اخیر خبرهای مختلف در مورد هر یک از این گوشی‌ها منتشر شد و منابع آگاه حتی اعلام کردند کدام اپراتورهای آمریکایی آنها را روانه بازار می‌کنند.

یکی از سه گوشی هوشمندی که قرار است به زودی وارد بازار اروپا شود «گلکسی جِی۵ ۲۰۱۷» نام دارد و منابع آگاه هم‌اکنون تصاویر آن را منتشر کرده‌اند.

گوشی هوشمند «گلکسی جِی۵» مدل ۲۰۱۷ با بدنه فلزی خود ظاهر شبیه به گوشی‌های قبلی سامسونگ دارد و البته طراحی بخش‌های داخلی آن کاملا متفاوت شده است. این گوشی هوشمند تراشه مرکزی «اکسینوس ۷۸۷۰» را به همراه هشت هسته پردازشگر ۱.۶ گیگاهرتزی، به همراه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی شامل می‌شود.

انتشار آخرین تصویر، مشخصات و قیمت «گلکسی جِی۵ ۲۰۱۷»

گوشی هوشمند جدید نمایشگر ۵.۲ اینچی از نوع «سوپر اِی‌ام‌او‌اِل‌ای‌دی» دارد و تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. دوربین اصلی و دوربین سلفی گوشی هوشمند ۱۳ مگاپیکسلی هستند و تصاویر قابل قبولی با آنها گرفته می‌شود.

این نکته قابل ملاحظه است که گوشی میان‌رده جدید کره‌ای کلید سخت‌افزاری را پایین نمایشگرشامل می‌شود و حسگر اثر انگشت هم روی آن کار گذاشته شده است. پشتیبانی از شبکه مخابراتی ال‌تی‌ای، پشتیبانی از شبکه بی‌سیم وای-فای، و پشتیبانی از خدمات بی‌سیم بلوتوث از دیگر قابلیت‌های آن است.

مدل ۲۰۱۷ گوشی هوشمند «گلکسی جِی۵» سامسونگ همراه با سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا به دست کاربران می‌رسد و باتری آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است. این گوشی هوشمند از ابتدای ژوئن با قیمت ۲۷۹ یورو در اروپا فروخته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا